Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Obchodní Referent s AJ+ŠJ - skvělé ohodnocení a pestrá náplň práce!
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Vodičkova 17, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Umíš dobře anglicky a máš kvalitní základy španělštiny? Chceš príma stabilní, samostatnou a rozmanitou práci, do které Tě plně zaučí a kde se můžeš hooodně rozvíjet?
Pak si u nás správně a určitě si k nám přijď poslechnout, co všechno Ti náš klient může nabídnout.
Pro koho hledáme: Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Nový referent s AJ/ŠJ bude pečovat o následující oblasti obchodu:
• Komunikace s dodavateli (v anglickém, případně španělském jazyce), kompletní starost o objednávky, zajištění dopravy a příslušná legislativa
• Skladové hospodářství, cenotvorba, logistika, plánování
• Komunikace s celními úřady – příprava a tvorba exportních a importních dokladů atd.
• Komunikace s odběrateli (převážně Slovensko a Maďarsko), plánování objednávek, veškerá prodejní podpora
• Marketingová činnost – vytváření marketingových plánů, evidence a plánování marketingových akcí, starost o budget, vyúčtování apod.
Požadavky:
• Ukončené SŠ, případně VŠ vzdělání
• Časová flexibilita, když je to nutné. Jedná se o práci na plný úvazek (Po-Pá), občas je potřebné zůstat déle, ale můžeš si to pak vykompenzovat jinak.
• Výborné organizační a komunikační dovednosti – nebát se mluvit a být osloven
• Znalost angličtiny na úrovni B2 podmínkou, znalost španělštiny velkou výhodou
• Samostatnost, schopnost se rozhodovat
• Chuť na sobě pracovat a učit se
Nabízíme:
• Práci na plný úvazek v zavedené a rychle rostoucí společnosti
• Možnost dlouhodobé a rozmanité práce, ve které se rozhodně nebudete nudit
• Samostatná kancelář, menší tým lidí, kteří se vzájemně dobře znají a pomáhají si
• Denní využití jazyků (produkty se dováží z Latinské Ameriky) a jejich zlepšování
• Nadstandardní platové ohodnocení + hezké bonusy
• Místo výkonu práce: Vestec u Prahy
Určitě nám dej o sobě vědět a my Ti o kultuře i dalším vývoji firmy rádi povíme u osobní informační schůzky.
Pak si u nás správně a určitě si k nám přijď poslechnout, co všechno Ti náš klient může nabídnout.
Pro koho hledáme: Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Nový referent s AJ/ŠJ bude pečovat o následující oblasti obchodu:
• Komunikace s dodavateli (v anglickém, případně španělském jazyce), kompletní starost o objednávky, zajištění dopravy a příslušná legislativa
• Skladové hospodářství, cenotvorba, logistika, plánování
• Komunikace s celními úřady – příprava a tvorba exportních a importních dokladů atd.
• Komunikace s odběrateli (převážně Slovensko a Maďarsko), plánování objednávek, veškerá prodejní podpora
• Marketingová činnost – vytváření marketingových plánů, evidence a plánování marketingových akcí, starost o budget, vyúčtování apod.
Požadavky:
• Ukončené SŠ, případně VŠ vzdělání
• Časová flexibilita, když je to nutné. Jedná se o práci na plný úvazek (Po-Pá), občas je potřebné zůstat déle, ale můžeš si to pak vykompenzovat jinak.
• Výborné organizační a komunikační dovednosti – nebát se mluvit a být osloven
• Znalost angličtiny na úrovni B2 podmínkou, znalost španělštiny velkou výhodou
• Samostatnost, schopnost se rozhodovat
• Chuť na sobě pracovat a učit se
Nabízíme:
• Práci na plný úvazek v zavedené a rychle rostoucí společnosti
• Možnost dlouhodobé a rozmanité práce, ve které se rozhodně nebudete nudit
• Samostatná kancelář, menší tým lidí, kteří se vzájemně dobře znají a pomáhají si
• Denní využití jazyků (produkty se dováží z Latinské Ameriky) a jejich zlepšování
• Nadstandardní platové ohodnocení + hezké bonusy
• Místo výkonu práce: Vestec u Prahy
Určitě nám dej o sobě vědět a my Ti o kultuře i dalším vývoji firmy rádi povíme u osobní informační schůzky.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Bavíme se o obchodní společnosti, která se zabývá dovozem a distribucí luxusních a prémiových značek - více informací Ti rádi poskytneme u osobního pohovoru!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3497161
Termin der Veröffentlichung: 20.9.2018
2018-09-20
Lokalität: Vodičkova 17, Nové Město, Česko Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.