Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor zakázek s angličtinou (C1-C2)
JOBSTART, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro světového lídra, americkou nadnárodní společnost, v oblasti stavebních prvků a materiálů, hledáme kandidáta na pozici:
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK s angličtinou (C1-C2)
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů (anglicky mluvících)
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení specifických požadavků, reklamací, apod.
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta se souvislejší administrativní praxí, který je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost anglického jazyka (C1 min.)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti, ale s rodinnou atmosférou
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
KOORDINÁTOR ZAKÁZEK s angličtinou (C1-C2)
Hlavní náplň práce:
- zodpovědnost za svěřené portfolio klientů (anglicky mluvících)
- komplexní zpracování objednávek
- zabezpečení logistiky do svěřeného regionu
- pravidelná komunikace s klientem a informování ho o stavu zakázky
- řešení specifických požadavků, reklamací, apod.
- administrativa (práce v SAPu, v SD modulu)
Pozice je pro již zkušeného kandidáta se souvislejší administrativní praxí, který je pečlivý, odolný vůči stresu, má schopnost pracovat na více činnostech najednou (multitasking).
Požadavky:
- znalost anglického jazyka (C1 min.)
- praxe v zákaznickém servisu či se zpracováváním objednávek min. 3 roky
- PC uživatelsky
- SAP výhodou
Nabídka:
- přátelské pracovní prostředí v stabilní, mezinárodní společnosti, ale s rodinnou atmosférou
- pracoviště oblast Florence
- mladý a multikulturní tým lidí
- každodenní využití cizích jazyků
- plně hrazené stravenky, jazykové kurzy, zdravé občerstvení v kanceláři
- nástup ideálně ihned nebo po dohodě
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
.
.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3641125
Termin der Veröffentlichung: 10.4.2019
2019-04-10
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Koordinátor, Logistik, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: JOBSTART, s.r.o.