Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní asistentka
JUDr. Jiřina Lužová
Místo práce
Dušní, Staré Město, Česko
Dušní, Staré Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Advokátní kancelář JUDr. Jiřiny Lužové přijme do hlavního pracovního poměru administrativní asistentku.
Naše kancelář se specializuje na obchodní právo a insolvenční řízení a sídlí na Starém Městě v Praze 1.
Vaší pracovní náplní by byla administrativní podpora advokátky, tj. zajištění plynulého chodu celé kanceláře, zajišťování kancelářských potřeb, vyřizování telefonických hovorů včetně sjednávání schůzek, přijímání návštěv, vyřizování poštovních služeb a evidence zásilek, odesílání a vybírání dokumentů z datové schránky, vyřizování pracovních pochůzek na úřadech, u notářů, na soudech apod.
Uvedená pracovní pozice vyžaduje dobrou uživatelskou znalost programů Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook Express, orientaci na Internetu a obsluhu obvyklé kancelářské techniky. Dále pak nadstandardní písemný projev, znalost českého pravopisu a norem pro úpravu písemností, psaní na klávesnici všemi deseti. Výhodou je ekonomické zaměření či znalost programů ASPI, IR-IS apod.
Bližší informace Vám rádi poskytneme při osobním pohovoru.
Životopisy s fotografií zasílejte na e-mailovou adresu [email protected]
S přáním hezkého dne
Advokátní kancelář
JUDr. Jiřiny Lužové
Naše kancelář se specializuje na obchodní právo a insolvenční řízení a sídlí na Starém Městě v Praze 1.
Vaší pracovní náplní by byla administrativní podpora advokátky, tj. zajištění plynulého chodu celé kanceláře, zajišťování kancelářských potřeb, vyřizování telefonických hovorů včetně sjednávání schůzek, přijímání návštěv, vyřizování poštovních služeb a evidence zásilek, odesílání a vybírání dokumentů z datové schránky, vyřizování pracovních pochůzek na úřadech, u notářů, na soudech apod.
Uvedená pracovní pozice vyžaduje dobrou uživatelskou znalost programů Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook Express, orientaci na Internetu a obsluhu obvyklé kancelářské techniky. Dále pak nadstandardní písemný projev, znalost českého pravopisu a norem pro úpravu písemností, psaní na klávesnici všemi deseti. Výhodou je ekonomické zaměření či znalost programů ASPI, IR-IS apod.
Bližší informace Vám rádi poskytneme při osobním pohovoru.
Životopisy s fotografií zasílejte na e-mailovou adresu [email protected]
S přáním hezkého dne
Advokátní kancelář
JUDr. Jiřiny Lužové
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Advokátní kancelář JUDr. Jiřina Lužová je česká advokátní kancelář s více než sedmnáctiletou historií. Od počátku specializovaná na obchodní právo a právní úpravu režimu úpadku, krizový a insolvenční management. Naší prioritou je vysoká kvalita poskytovaných právních služeb a osobní přístup ke klientům.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3771845
Termin der Veröffentlichung: 25.9.2019
2019-09-25
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: JUDr. Jiřina Lužová