Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Office koordinátor/ka - s AJ
KANDIDÁTI s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 55 000 Kč
30 000 - 55 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní podpora celé firmy (faktury, agenda spojená s bankou, evidence nových a stávajících zákazníků, spolupráce s prodejci atd.)
- Pravidelné zasílání reportů v anglickém jazyce do zahraničí
- Spolupráce s různými odděleními ve firmě (marketing, management, IT a obchod)
- Spolupráce s obchodními zástupci ve firmě
- IT podpora v kanceláři
- Kontrola skladových zásob a výrobků
- Pravidelné zasílání reportů v anglickém jazyce do zahraničí
- Spolupráce s různými odděleními ve firmě (marketing, management, IT a obchod)
- Spolupráce s obchodními zástupci ve firmě
- IT podpora v kanceláři
- Kontrola skladových zásob a výrobků
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práci na HPP
- 30. 000 – 55. 000 Kč.
- 5 týdnů dovolené
- 13. Plat
- Stravenky
- Mobilní telefon i k osobním účelům
- Profesní růst na vedoucí pozici
- Nástup: listopad 2018
- Místo výkonu práce: Praha
- 30. 000 – 55. 000 Kč.
- 5 týdnů dovolené
- 13. Plat
- Stravenky
- Mobilní telefon i k osobním účelům
- Profesní růst na vedoucí pozici
- Nástup: listopad 2018
- Místo výkonu práce: Praha
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Hledáme šikovného office koordinátora s potenciálem růstu na vedoucí pozici do velké, nadnárodní společnosti zabývající se podnikáním v oblasti gastronomie a potravin. Hledáme člověka, který se nebojí být administrativní podporou pro celou firmu a zároveň člověka, co se orientuje a zajímá o IT oblast.
Hledáme šikovného office koordinátora s potenciálem růstu na vedoucí pozici do velké, nadnárodní společnosti zabývající se podnikáním v oblasti gastronomie a potravin. Hledáme člověka, který se nebojí být administrativní podporou pro celou firmu a zároveň člověka, co se orientuje a zajímá o IT oblast.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Minimálně středoškolské vzdělání - nejlépe v ekonomickém nebo IT oboru
- Praxe v IT a obchodu
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Velmi dobrá úroveň AJ (slovem i písmem)
- Praxe na obdobné administrativní pozici
- Velmi dobré znalosti práce na PC (znalost ECDL a ERP výhodou)
- Potenciál k vedení týmu
- Praxe v IT a obchodu
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Velmi dobrá úroveň AJ (slovem i písmem)
- Praxe na obdobné administrativní pozici
- Velmi dobré znalosti práce na PC (znalost ECDL a ERP výhodou)
- Potenciál k vedení týmu
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme specialisté na vyhledávání, výběr a unikátní diagnostiku kandidátů
ID: 3505000
Termin der Veröffentlichung: 1.10.2018
2018-10-01
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Specialista back office, Specialista technické podpory/IT, Správce počítačové sítě Gesellschaft: KANDIDÁTI s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 30 000 - 55 000 Kč