HR - office assistant

KANDIDÁTI s.r.o.

Místo práce
Uhříněves, Praha 22, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
ihned

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Komplexní HR administrativa - přípravy smlouvy, mzdových výměrů, agenda (nutná orientace v pracovně-právních vztazích),
Starost o chod kanceláře - přijímání návštěv, vyřizování telefonátů v českém i anglickém jazyce
Objednávky inzerce, kancelářských potřeb, občerstvení
Zajištění agendy spojené se služebními cestami týmu
Komunikace s externími firmami (účetní a agenturou zajišťující BOZP)

Zaměstnanecké výhody, benefity

Spolupráci na HPP ve stabilní a férové společnosti
Pracovní doba od 7:00 do 15:30
Mobil i pro soukromé volání
5 týdnů dovolené
Možnost kurzů anglického jazyka
3 sick days
Příspěvek na pojištění odpovědnosti
Příspěvek na penzijní pojištění
Slevy na firemní výrobky a zboží
Nástup možný ihned, popřípadě dohodou
Kancelář: Praha – Uhříněves

Informace o náboru

Baví Vás práce s lidmi? Jste komunikativní člověk, který vždy rád vykouzlí ostatním úsměv na tváři? Jste empatický/á a dělá Vám radost vidět ostatní v dobré náladě?

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Pro našeho klienta, firmu zaměřující se na dovoz a prodej podlahových krytin, hledáme zkušené kandidátky na pozici HR - office assistant.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

SŠ vzdělání - v oboru HR velkou výhodou
Zkušenosti z provozu HR oddělení (pracovně-právní vztahy, smlouvy apod.)
Komunikativní znalost angličtiny - využívat ji budete na denní bázi

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme specialisté na vyhledávání, výběr a unikátní diagnostiku kandidátů
ID: 3534964  Termin der Veröffentlichung: 9.11.2018