Specialista zákaznického servisu (ž/m)

Kaufland Česká republika v.o.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaše role u nás

- přijímání a zpracovávání telefonických a písemných zákaznických podnětů s cílem vyřešit přání zákazníka
- péče o zákazníky, kteří se na nás obrátí, jedná se o pasivní linku
- rozmanitá činnost v přátelském týmu
- spolupráce s ostatními odděleními
- dodržování zákonných povinností v rámci ochrany osobních údajů

Očekáváme od Vás

- dobrou znalost českého jazyka a výborné komunikační dovednosti
- zkušenost z call centra výhodou
- flexibilitu při plánování směn - záleží na domluvě (po-pá 8-20, so 8-17)
- trestní bezúhonnost

Dostanete od nás

- plánování směn dle Vašich možností v rozmezí 8:00 - 20:00
- reálnou šanci kariérně růst
- stravenky v závislosti na počtu odpracovaných hodin na denní bázi

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

SPOLEČNOST KAUFLAND je důležitou součástí ekonomiky v České republice. současné době provozujeme více než 80 hypermarketů, 2 logistická centra v Olomouci a Modleticích u Prahy a vlastní masozávod.

Patříme dlouhodobě k nejstabilnějším zaměstnavatelům v České republice. Našim zaměstnancům nabízíme perspektivu a jistotu dlouhodobého zaměstnání.
ID: 3688174  Termin der Veröffentlichung: 6.6.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.