Admin support oddělení Facility managementu (ž/m)

Kaufland Česká republika v.o.s.

Místo práce
Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaše role u nás
- všeobecná podpora oblasti Facility managementu - výběrová řízení, příprava smluvní dokumentace, interní agenda, SAP
- organizace porad a termínů
- péče o data v interním systému, včetně zadávání objednávek
- spolupráce při tvorbě smluvní dokumentace

Očekáváme od Vás
- komunikativní znalost NJ slovem i písmem
- znalost Microsoft office
-pečlivost a spolehlivost, příjemné vystupování
- trestní bezúhonnost

Dostanete od nás
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- reálnou šanci kariérně růst
- až 5 týdnů dovolené
- elektronické stravenky v hodnotě 80 Kč
- kartu MultiSport (příspěvek na sportovní aktivity) za 250 Kč/měsíc

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

SPOLEČNOST KAUFLAND je důležitou součástí ekonomiky v České republice. současné době provozujeme více než 80 hypermarketů, 2 logistická centra v Olomouci a Modleticích u Prahy a vlastní masozávod.

Patříme dlouhodobě k nejstabilnějším zaměstnavatelům v České republice. Našim zaměstnancům nabízíme perspektivu a jistotu dlouhodobého zaměstnání.
ID: 3889627  Termin der Veröffentlichung: 10.3.2020  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.