Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní podpora - facility management (ž/m)
Kaufland Česká republika v.o.s.
Místo práce
Hněvotínská 984/56, Neředín, Olomouc, Česko
Hněvotínská 984/56, Neředín, Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co tě u nás bude bavit
- Plánování, organizace a dostupnost revizí technických zařízení na prodejnách a logistických centrech
- Vyřizování požadavků na opravy a údržbu prodejen, logistických center a technického facility managementu
- Údržba kmenových dat technických zařízení v SAP
- Budeš působit jako hlavní komunikační partner mezi provozem a servisními firmami
Co za to dostaneš
- Smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
- Benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
- Za poctivou práci dostaneš až 27 dní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- Možnost kariérního růstu
- Placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
- Přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
- Odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
- Vánoční balíček
- Baby balíček při narození dítěte
- Firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
- Parkování zdarma
Jak si tě představujeme
- Máš vzdělání nejlépe technického směru
- Nezalekneš se MS Office, znalost SAP výhodou
- Budeš mít výhodu, pokud máš základy němčiny
- Pečlivost a zodpovědný přístup ti není cizí
- Máš čistý trestní rejstřík
Zašli svůj životopis ještě dnes a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Možnost občasné práce z domova
Příspěvek na vzdělání
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Kafetérie
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
SPOLEČNOST KAUFLAND je důležitou součástí ekonomiky v České republice. současné době provozujeme více než 80 hypermarketů, 2 logistická centra v Olomouci a Modleticích u Prahy a vlastní masozávod.
Patříme dlouhodobě k nejstabilnějším zaměstnavatelům v České republice. Našim zaměstnancům nabízíme perspektivu a jistotu dlouhodobého zaměstnání.
Patříme dlouhodobě k nejstabilnějším zaměstnavatelům v České republice. Našim zaměstnancům nabízíme perspektivu a jistotu dlouhodobého zaměstnání.
ID: 4510672
Termin der Veröffentlichung: 30.1.2023
2023-01-30
Lokalität: Olomouc Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: Kaufland Česká republika v.o.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.