Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Pracovník zákaznického servisu pro ČSA s AJ (FR/IT/DE/RU/ES)
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete se přidat k týmu pracovníků kontaktního centra a pracovat v atraktivním letištním prostředí? Právě hledáme vhodné uchazeče na pozici Pracovník kontaktního centra.
Co u nás budete dělat?
- Denně nepřímo komunikovat s klienty letecké společnosti i letiště telefonicky a e-mailem
- Obsluhovat rezervační a informační systémy (na práci s nimi vás na začátku vyškolíme)
- Používat cizí jazyky v kontaktu s lidmi z celého světa
- Informovat cestující o pravidlech v letecké dopravě a o leteckých spojích
Hledáme uchazeče, kteří:
- Mluví česky, anglicky a případně jedním z následujících jazyků: francouzsky, italsky, rusky, německy nebo španělsky
- Mají ukončené středoškolské vzdělání
- Jsou milí a ochotní k zákazníkům, i když je občas hodně práce
- Jsou flexibilní a nevadí jim práce ve směnném režimu
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci ve fajn mezinárodním kolektivu
- Motivační finanční ohodnocení i zajímavé benefity, například příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, příspěvek na důchodové připojištění, ale i výhodnější zaměstnanecké letenky
- 13. plat
- Práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti a procvičovat cizí jazyky
- Možnost naučit se spoustě novým věcem v rámci leteckého odvětví
- Nástup 1.2.2018
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3267890
Termin der Veröffentlichung: 14.12.2017
2017-12-14
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Gesellschaft: Letiště Praha, a. s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.