Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Pracovník zákaznické linky
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte příjemnou práci na hlavní pracovní poměr? Máte zájem o dlouhodobější spolupráci? Jste prozákaznicky orientovaní a rádi komunikujete v angličtině? Chcete pracovat s prima kolegy z letištního prostředí? Přijďte k nám! Hledáme výpomoc s hovory dvou našich klientů, kteří působí v oboru letectví a v oblasti wellness.
Co u nás budete dělat?
- komunikovat s našimi klienty prostřednictvím telefonu a emailu
- Letištní zakázka:
- komunikovat s klienty leteckých společností na téma aktuální časy odletů/příletů letadel, parkování na letišti, bezpečnostní předpisy v letecké dopravě apod.
- poskytovat telefonní čísla dle žádosti volajících
- Wellness zakázka:
- komunikovat s klienty předních wellness salónů prostřednictvím telefonu a e-mailu
- objednávat klienty na procedury
- efektivně plánovat rozvrh masáží jednotlivým masérům
- měnit a rušit rezervace klientů, dle jejich přání
- poskytovat základní informace o procedurách
- spravovat wellness poukazy
Hledáme uchazeče, kteří:
- jsou milí, příjemní a ochotní k zákazníkům
- mluví spisovně česky
- ovládají angličtinu
- mají uživatelskou znalost práce s Excelem
- dokáží analyticky uvažovat a rozhodovat se
- mají ukončení středoškolské vzdělání
Co vám můžeme nabídnout?
- zázemí velké a stabilní společnosti
- pestrou práci v mladém a přátelském kolektivu
- práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti
- zajímavou práci ve směnném režimu v 7,5-hodinových nebo 11-hodinových směnách včetně nočních směn (nepřetržitý provoz) s možností plánování
- výcvik a školení pro nabízenou pozici
- možnost home-office po zaškolení a adaptaci
- dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na parkování a stravování na letišti, příspěvek na penzijní připojištění a pojištění odpovědnosti
- možnost čerpat zvýhodněné zaměstnanecké letenky u vybraných dopravců
- nástup možný ihned
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3527887
Termin der Veröffentlichung: 30.10.2018
2018-10-30
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Gesellschaft: Letiště Praha, a. s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.