Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka/ recepční v mezinárodní společnosti
Praha
Popis pozice
– zodpovědnost za celkový chod recepce;
– kontakt (telefonický, písemný, osobní) s obchodními partnery;
– rezervace zasedacích místností;
– kopírování, skenování, úprava dokumentů podle ad hoc zadaní (word, excel, ppt);
– zabezpečování služebních cest – objednávání hotelů, letenek, atd.;
– objednávání kancelářských potřeb a občerstvení;
– zajištění poštovních a kurýrních služeb
– kompletní zabezpečení meetingů (přivítání klienta, občerstvení, zabezpečení projektoru, spuštění videokonferencí, atd.).
– kontakt (telefonický, písemný, osobní) s obchodními partnery;
– rezervace zasedacích místností;
– kopírování, skenování, úprava dokumentů podle ad hoc zadaní (word, excel, ppt);
– zabezpečování služebních cest – objednávání hotelů, letenek, atd.;
– objednávání kancelářských potřeb a občerstvení;
– zajištění poštovních a kurýrních služeb
– kompletní zabezpečení meetingů (přivítání klienta, občerstvení, zabezpečení projektoru, spuštění videokonferencí, atd.).
Profil kandidáta
– Zkušenost min. 1 rok na podobné pracovní pozici;
– anglický jazyk – aktivně (slovem i písmem);
– znalost z oblasti administrativy (obchodní korespondence);
– uživatelská znalost MS Office (word, excel, powerpoint, Outlook);
– dobré komunikační a organizační schopnosti;
– reprezentativní vzhled s důrazem na /business/ dress code;
– flexibilní osobnost odolná vůči stresu.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s fotografií v českém a anglickém jazyce. Budeme se těšit na Vaše reakce.
– anglický jazyk – aktivně (slovem i písmem);
– znalost z oblasti administrativy (obchodní korespondence);
– uživatelská znalost MS Office (word, excel, powerpoint, Outlook);
– dobré komunikační a organizační schopnosti;
– reprezentativní vzhled s důrazem na /business/ dress code;
– flexibilní osobnost odolná vůči stresu.
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis s fotografií v českém a anglickém jazyce. Budeme se těšit na Vaše reakce.
Nabízíme
- odpovídající finanční ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- práci na HPP
- bohatý systém benefitů
- pracoviště v centru Prahy
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Jiří Bernat
Jiří Bernat
ID: 2157304
Termin der Veröffentlichung: 26.6.2015
2015-06-26
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.