Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Client Service Analyst/ CRM systém/ s AJ
Praha
Popis pozice
- Péče o klienty: identifikace a analýza potřeb klientů, následná prezentace doporučených řešení
- Hledání prodejních příležitostí nových modulů CRM a dalších doplňkových služeb stávajícím klientům
- Zodpovědnost za plnění budgetu u svěřeného portfolia svých klientů
- Školení nových uživatelů CRM systému
- Příprava fakturačních podkladů a zodpovědnost za vedení smluv, reporting
- Možnost spolupráce na mezin. projektech (Adriatický region)
Profil kandidáta
- Pokročilé znalosti MS Office – Excel (kontingenční tabulky, základy makra) a MS Powerpoint, Access, SQL výhodou
- Analytické a logické myšlení
- Pracovní zkušenosti v oblasti podporyy zákazníků, podílení se na vývoji CRM systému
- Výborné interpersonální a komunikační dovednosti, prezentační a prodejní dovednosti
- Komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme
- Zázemí mezinárodní společnosti, zaškolení a rozvoj kariéry s možností dalšího vzdělávání
- HPP, po jednom roku smlouva dobu neurčitou, příp. dohoda
- 5 týdnů dovolené, stravenky v hodnotě 100 Kč, penzijní připojištění, roční bonusy, 3 sick days, jazykové kurzy, služební mobil
- Flexibilní pracovní doba (pevná část prac. dne mezi 9-15 hod)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
Mária Matisková
ID: 2877345
Termin der Veröffentlichung: 2.5.2017
2017-05-02
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Account manager, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 35 - 40 000 Kč