Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní podpora obchodního týmu
Praha 4, Česko
Popis pozice
Hledáte různorodou práci v administrativě a back office ? Rozhodně se nebudete nudit - čeká vás kontakt s klienty, ale také administrativní úkony, které vyžadují velkou pečlivost a spolehlivost. Nebudete v kontaktu jen s klienty, ale jedním z úkolů bude i interní podpora obchodníkům.
Co Vás bude čekat?
Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty od našich zákazníků
Budete s klienty komunikovat telefonicky (příchozí hovory) a emailem
Pracovat budete v interních systémech, kde budete podávat žádosti o registraci vozidel do mýtných systémů a další žádosti
Budete blokovat palivové karty
Také Vás bude čekat kontrolování výpisů z banky, úhrad a faktur
Součástí Vaší práce bude archivace dokladů a administrativa s tím spojená
Důležitým úkolem bude spolupráce s ostatními odděleními napříč společností, zejména budete podporou pro obchodní zástupce – pestrost úkolů zaručena
Co Vás bude čekat?
Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty od našich zákazníků
Budete s klienty komunikovat telefonicky (příchozí hovory) a emailem
Pracovat budete v interních systémech, kde budete podávat žádosti o registraci vozidel do mýtných systémů a další žádosti
Budete blokovat palivové karty
Také Vás bude čekat kontrolování výpisů z banky, úhrad a faktur
Součástí Vaší práce bude archivace dokladů a administrativa s tím spojená
Důležitým úkolem bude spolupráce s ostatními odděleními napříč společností, zejména budete podporou pro obchodní zástupce – pestrost úkolů zaručena
Profil kandidáta
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Orientaci na zákazníka
- Alespoň 1 rok praxi na podobné pozici v zákaznickém servisu
- Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
- Nezbytností na této pozici je schopnost zodpovědné, pečlivé a systematické práce, ochota učit se a rozvíjet se
- SŠ vzdělání + angličtinu na mírně pokročilé úrovni
- Znalost systémů Navision a TMS (Ticket Managemet Systém) je výhodou, nikoliv podmínkou
Nabízíme
Důvody proč se k nám přidat?
Vycházíme svým lidem vstříc - máme pružnou pracovní dobu
Vzdělávací a jazykové kurzy
Zvolíte si benefit – podle vašich potřeb – 2000 Kč měsíčně – stravenky nebo penzijní/ životní připojištění
Roční bonus
Necháme Vás odpočívat 5 týdnů
Pokud je ve vás potenciál, dáme Vám možnosti pro osobní růst
Odpočíváte také aktivně? Dáme Vám Multi-sport kartu!
Důležité jsou pro nás vztahy na pracovišti, proto vymýšlíme pro naše lidi různé akce na kterých se nejen poznáte, ale hlavně pobavíte
Víme jak důležité je se v práci občerstvit – máme pro vás ovoce, vitaminy, kávu, variace čajů...
Pracoviště - Praha - Vyšehrad
Vycházíme svým lidem vstříc - máme pružnou pracovní dobu
Vzdělávací a jazykové kurzy
Zvolíte si benefit – podle vašich potřeb – 2000 Kč měsíčně – stravenky nebo penzijní/ životní připojištění
Roční bonus
Necháme Vás odpočívat 5 týdnů
Pokud je ve vás potenciál, dáme Vám možnosti pro osobní růst
Odpočíváte také aktivně? Dáme Vám Multi-sport kartu!
Důležité jsou pro nás vztahy na pracovišti, proto vymýšlíme pro naše lidi různé akce na kterých se nejen poznáte, ale hlavně pobavíte
Víme jak důležité je se v práci občerstvit – máme pro vás ovoce, vitaminy, kávu, variace čajů...
Pracoviště - Praha - Vyšehrad
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3340471
Termin der Veröffentlichung: 29.1.2019
2019-01-29
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 25 000