Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Specialista zákaznického servisu
Kladno, Česko
Popis pozice
- příjem objednávek od zákazníků – telefonicky, emailem, faxem, zadávání objednávek do informačního systému SAP
- zpracování objednávek – tisk, evidence, přeposílání na sklad, krácení chybějících položek, denní uzávěrka
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky a logistickými partnery
- intenzivní komunikace s dalšími odděleními – plánování, doprava, sklad, finance
- řízení procesu zákaznických reklamací ve spolupráci s oddělením kvality a logistiky
- tvorba základních reportů a analýz
Profil kandidáta
Váš profil:
- SŠ vzdělání s maturitou
- zkušenosti v administrativě/ zákaznickém servisu alespoň 1 rok
- dobrou znalost práce na PC (nutná uživatelská znalost MS Office, Excel – pokročilý, SAP – výhodou)
- výborné komunikační schopnosti, příjemný hlasový projev, orientaci na zákazníka, pozitivní myšlení, samostatný a zodpovědný přístup
Nabízíme
- perspektivní zaměstnání v silné mezinárodní společnosti, stabilní pracovní místo
- po šestiměsíčním zapracování smlouvu na neurčitou
- přátelský a stabilní tým
- další benefity: stravenky (po zkušební době, zpětně od začátku prac. poměru, v hodnotě cca 550Kč/ měs.), 25 dní dovolené, pečivo zdarma, jazykový kurz, penzijní pojištění
- pracovní doba: ranní 8h směny (pondělí až pátek, začátky se střídají po týdnu od 6h, od 7h nebo od 8h).
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
Mária Matisková
ID: 3410840
Termin der Veröffentlichung: 5.6.2018
2018-06-05
Lokalität: Kladno, Česko Arbeitsstelle: Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: dohodou