Specialista zákaznické podpory s češtinou

Praha 5, Česko

Popis pozice

Baví vás komunikace se zákazníky? Ovládáte výborně češtinu a láká vás práce v pojišťovně? Na věku nám nezáleží, na přístupu ano. Hledáme nové kolegy/kolegyně na pasivní linku s chutí pracovat. Přidejte se!

  • Řešení dotazů, požadavků a podnětů klientů (telefon, email, webový chat)
  • Administrace hovorů za podpory interních informačních systémů
  • Spolupráce v týmu zákaznického servisu i napříč firmou s kolegy z back office, compliance, finančního odd. apod.
  • 6týdenní školení s postupným náběhem samostatné práce na lince, následné souvislé vzdělávání se, osobní a profesní růst

Profil kandidáta

Koho hledáme:

  • Parťáka s energií posouvat věci kupředu, ochotou pomáhat a podporovat dobrou zákaznickou zkušenost
  • Ovládádte výborně češtinu - mluvenou i psanou, příjemný verbální projev
  • Osobu s chutí se rozvíjet v klientském servisu
Máte ukončené SŠ vzdělání s maturitou

Nabízíme

  • Zázemí stabilní holandské společnosti - v ČR od roku 1992
  • Zaškolení, ve vašich začátcích vám bude k ruce parťák (Buddy)
  • Jsme učící se organizace – stačí jen chtít
  • Příjemný kolektiv
  • Fixní mzdu 21 500 Kč + bonusy (celkově se můžete dostat až na 27 tisíc Kč)
  • HPP, po prvním roce smlouva na dobu neurčitou
  • Další výhody - stravenky, 25 dní dovolené
  • Pracovní doba pondělí až pátek, směny podle dohody v týmu (linka funguje mezi 7:00 - 19:00)

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Mária Matisková
ID: 3417014  Termin der Veröffentlichung: 11.6.2018  Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: fixní plat 21500 Kč + bonusy