Administrativní pracovník/pracovnice

Praha, Česko

Popis pozice

  • Telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
  • Evidence tuzemských a zahraničních objednávek
  • Zajištění expedice u smluvních partnerů
  • Zpracování poptávek a nabídek v rámci sortimentu
  • Podpora evidence skladových zásob
  • Práce s interními informačními systémy (ABRA) a aplikacemi
  • Kontrola platební schopnosti firem, komunikace s dlužníky
  • Úzká komunikace s ostatními odděleními (obchod, nákup, sklad, marketing)

Profil kandidáta

Je třeba abys měl/a zkušenost z administrativy, angličtinu na základní komunikativní úrovni (min. B1) a byl/a běžný uživatel/ka MS Word & MS Excel.

Nabízíme

Můžete se těšit na příjemné pracovní prostředí, přátelský 4-člnný tým, stravenky plně hrazené zaměstnavatelem (110 Kč), týden dovolené navíc, flexibilní pracovní dobu, slevy na firemní produkty.

Pokud jste kávičkář/ka, tak Vás určitě potěší i presovač.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3641511  Termin der Veröffentlichung: 10.4.2019