Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Back office admin
Prague
Popis pozice
Co budete dělat?
- Zpracovávat cestovní příkazy - zadávat tuzemské a zahraniční pracovní cesty do systému SAP (ročně 3000 služebních cest)
- Rezervovat (příp. vyhledávat) hotely v rámci ČR
- Kontrolovat faktury za letenky, vlakové jízdenky a hotely v systému SAP, komunikovat s účetním oddělením
- Zpracovávat objednávky v systému SAP
- Administrovat cestovní pojištění - objednávat kartičky pojištění, komunikovat s pojišťovnou
- Měsíčně reportovat služební cesty manažerů (extrahovat data ze SAPu do Excelu)
- Denně komunikovat s centrálou kvůli vystavení letenek
Profil kandidáta
Na úspěšné zvládnutí této agendy budete potřebovat:
- Český/slovenský jazyk
- Alespoň krátkou zkušenost z oblasti administrativy nebo zákaznického servisu
- Předpoklad rychlého zorientování se v nových systémech (systém SAP)
- Pečlivost v dodržování termínů, schopnost organizovat svůj čas
Nabízíme
Nabízíme:
- Moderní prostory a výbornú lokalitu v centru města (u Hlavního nádraží)
- HPP (40 hodin týdně), smlouva na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky
- 3 sick days
- Po prvním roce 25 dní dovolené
- Příspěvek na Multisport kartu
- Roční bonusy
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3678987
Termin der Veröffentlichung: 27.5.2019
2019-05-27
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.