Back office admin

Prague

Popis pozice

Co budete dělat?



  • Zpracovávat cestovní příkazy - zadávat tuzemské a zahraniční pracovní cesty do systému SAP (ročně 3000 služebních cest)

  • Rezervovat (příp. vyhledávat) hotely v rámci ČR

  • Kontrolovat faktury za letenky, vlakové jízdenky a hotely v systému SAP, komunikovat s účetním oddělením

  • Zpracovávat objednávky v systému SAP

  • Administrovat cestovní pojištění - objednávat kartičky pojištění, komunikovat s pojišťovnou

  • Měsíčně reportovat služební cesty manažerů (extrahovat data ze SAPu do Excelu)

  • Denně komunikovat s centrálou kvůli vystavení letenek

Profil kandidáta

Na úspěšné zvládnutí této agendy budete potřebovat:



  • Český/slovenský jazyk

  • Alespoň krátkou zkušenost z oblasti administrativy nebo zákaznického servisu

  • Předpoklad rychlého zorientování se v nových systémech (systém SAP)

  • Pečlivost v dodržování termínů, schopnost organizovat svůj čas

Nabízíme

Nabízíme:



  • Moderní prostory a výbornú lokalitu v centru města (u Hlavního nádraží)

  • HPP (40 hodin týdně), smlouva na dobu neurčitou

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Stravenky

  • 3 sick days

  • Po prvním roce 25 dní dovolené

  • Příspěvek na Multisport kartu

  • Roční bonusy


 

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3678987  Termin der Veröffentlichung: 27.5.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.