Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Fakturant/ka – Office koordinátor/ka (Praha – Uhříněves)
Praha
Popis pozice
Hledá se Fakturant/ka do malé zakázkové společnosti sídlící v Uhříněvsi, který/á také zabezpečí plynulý chod kanceláře a bude pravou rukou ředitele. Nástup je možný ihned nebo dle dohody.
- Evidence, příjem a vystavení faktur, dobropisů a jiných dokladů
- Práce s účetním programem Pohoda
- Komunikace s spolupráce s externí účetní firmou
- Reporting
- Zabezpečení plynulého chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb/služeb, komunikace s dodavateli/poskytovateli služeb)
- Podpora ředitele
- Úzká spolupráce s obchodnicí
- Zajišťování exportních faktur pro vývoz + komunikace s celnicí
- Vedení pokladny
- Ad-hoc úkoly
Profil kandidáta
- Zkušenost z podobné pozice min. 2-3 roky
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (Váš nadřízený bude Řek)
- Běžná uživatelská znalost MS Office
- Účetní program Pohoda – VÝHODOU
- Samostatnost, odpovědnost, flexibilita, smysl pro detail
Nabízíme
- Platové ohodnocení dle Vašich zkušeností
- Nástup ihned nebo dle Vašich možností
- Možnost využití anglického jazyka
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu
- Mobil
- Lokalita: Praha – Uhříněves
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3845951
Termin der Veröffentlichung: 12.1.2020
2020-01-12
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Obchodní referent Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.