Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Zákaznická podpora s NJ v cestovním ruchu (Plný/Zkrácený úvazek)
Praha
Popis pozice
Mluvíte plynule německy a rádi komunikujete se zákazníky? Baví Vás cestovní ruch? Pokud ano, mám pro Vás úžasnou příležitost přímo v centru Prahy!
Náš klient, úspěšná Travel management společnost, hledá nového kolegu/novou kolegyni do jejich přátelského, mezinárodního týmu, který podporuje německy mluvící země.
Společnost se zaměřuje na korporátní klientelu, jejíž nabízí služby organizace pracovních cest či firemních akcí. Vy se stanete členem oddělení, které podporuje německy mluvící klienty a budete zodpovědný/á za starostlivost o těchto klientů. To zahrnuje emailovou / telefonickou komunikaci, poradenství nebo rezervaci vlakových jízdenek / hotelů přes systém Amadeus.
Náš klient, úspěšná Travel management společnost, hledá nového kolegu/novou kolegyni do jejich přátelského, mezinárodního týmu, který podporuje německy mluvící země.
Společnost se zaměřuje na korporátní klientelu, jejíž nabízí služby organizace pracovních cest či firemních akcí. Vy se stanete členem oddělení, které podporuje německy mluvící klienty a budete zodpovědný/á za starostlivost o těchto klientů. To zahrnuje emailovou / telefonickou komunikaci, poradenství nebo rezervaci vlakových jízdenek / hotelů přes systém Amadeus.
Profil kandidáta
- Vaše němčina je na pokročilé úrovni - budete podporovat německou klientelu
- Velkou výhodou je pokud máte zkušenosti z oblasti zákaznického servisu nebo cestovního ruchu, ale jsme samozřejmě otevřeni i absolventům
- Jste komunikativní a pozitivně naladěná osoba
Nabízíme
- Nástup je možný ihned nebo dle Vašich možností
- Téměř 2-měsíční zaškolení / trénink po nástupu
- Možnost pracovat na plný nebo částečný úvazek (dle Vašich potřeb)
- Flexibilní pracovní dobu (pondělí - pátek, kancelář je otevřena od 8:00 do 18:00)
- Žádné směny, žádná práce o víkendu
- Stravenky
- 3 sick days
- 25 dní dovolené (po prvním roce ve společnosti)
- Multisport Card
- Bonusy
- Výborná poloha kanceláře v centru města (v blízkosti Hlavního nádraží)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3866782
Termin der Veröffentlichung: 10.2.2020
2020-02-10
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Prodejce letenek/zájezdů, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.