Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Office manažer/ka
Praha
Popis pozice
Pro našeho klienta, českou pobočku mezinárodní firmy působící v oblasti komunikací, aktuálně hledáme posilu do týmu na pozici Office Manažera. Vaší starostí bude komplexně zajistit chod společnosti od A do Z. Ke své práci získáte super malý a motivovaný kolektiv kolegů, velkou odpovědnost a nezávislost.
Co bude Váš úkol?
Co bude Váš úkol?
- Komplexní provoz kanceláře
- Fakturace
- Management logistiky zboží společnosti
- Komunikace s dodavateli v ČJ i AJ
- Podpora týmu 12 kolegů
- Podpora externího HR, mzdové účtárny, servisního střediska
Profil kandidáta
Co od Vás očekáváme?
- Zkušenosti s office managementem
- Zkušenosti s fakturacemi
- Komunikativní znalost angličtiny
- Praxe v logistice výhodou
- Uživatelská znalost MS Office
- Pečlivý, svědomitý a samostatný přístup k práci
Nabízíme
Co za Vaši práce dostanete?
- Motivační mzdové ohodnocení a bonusy
- Týden dovolené navíc
- Vysokou míru odpovědnosti a nezávislosti v práci
- Sick days a možnost práce z home office
- Dlouhodobou pracovní spolupráci na HPP
- Profesionální, ale přátelský tým kolegů
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Milan Jiroušek
Milan Jiroušek
ID: 3894627
Termin der Veröffentlichung: 18.3.2020
2020-03-18
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Office manager, Specialista back office, Účetní Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.