Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrátor / Back Office Manager
Praha
Popis pozice
Pro mezinárodní společnost působící ve 12 zemích Evropy hledáme kolegu na pozici Administrátor / Back Office Manager.
Máte alespoň 2 roky zkušeností v oblasti legislativy mezinárodního obchodu a daní? Jste samostatná a pečlivá osoba s pokročilou znalostí Anglického jazyka? Neváhejte nám zaslat Váš životopis.
Máte alespoň 2 roky zkušeností v oblasti legislativy mezinárodního obchodu a daní? Jste samostatná a pečlivá osoba s pokročilou znalostí Anglického jazyka? Neváhejte nám zaslat Váš životopis.
- Příprava dokumentů k prodeji automobilů do/ze zahraničí
- Zajištění správnosti dokumentů po legislativní stránce
- Archivace dokumentů
- Správa faktur a dalších nákupních/prodejních dokladů
- Komunikace v AJ na denní bázi
Profil kandidáta
- Alespoň 2 roky praxi na administrativní pozici se zaměřením na legislativu
- Znalost agendy spotřební daně
- Samostatnost
- Pokročilou znalost AJ - Vedení společnosti je v zahraničí
- Pečlivost, orientaci na detail
- Praxi z advokátní kanceláře výhodou
Nabízíme
- Účast na školeních/konferencích
- Možnost mezinárodních certifikací
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Finanční bonusy při soukromých událostech (svatba, narození dítěte,..)
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Anna Vítová
+420 773 769 174
Anna Vítová
+420 773 769 174
ID: 4016298
Termin der Veröffentlichung: 5.1.2021
2021-01-05
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.