Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Customer Service Advisor
Praha
Popis pozice
Hledáme vhodného kandidáta, který má zkušenosti ze zákaznického servisu nebo logistiky.
Pokud takové zkušenosti máte a chcete je dále rozvíjet, máme pro Vás pozici Customer Service Advisor. Zde budete mít na starosti celý proces zajištění dodávek zboží k zákazníkům od A do Z.
- příjem objednávek od externích zákazníků
- komunikace se zákazníky, ale i napříč celou společností
- zajištění vyskladnění a včasné dodání zboží
- práce v interním systému (např. správa objednávek, fakturace)
- řešení reklamací, schopnost najít vhodné řešení
Profil kandidáta
- min. 1 rok zkušeností na obdobné pozici
- dobré komunikační schopnosti
- velmi dobrá znalost MS Excell (reporty, kontingenční tabulky, práce s velkými objemy dat)
- středně pokročilá znalost AJ
- logické myšlení
Nabízíme
- práce na HPP na dobu určitou s možností prodloužení
- 5 týdnů dovolené
- 5 sick days
- stravenky v hodnotě 100,- kč
- možnost občasné práce z domova
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 4020067
Termin der Veröffentlichung: 13.1.2021
2021-01-13
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Nákupčí, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.