Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
PART-TIME PRO STUDENTA VŠ S POKROČ. AJ (ihned)
Praha, Česko
Popis pozice
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRO EVENT MANAGEMENT S AJ
Pro oddělení event managementu ve známé IT společnosti hledáme zájemce o administrativní pozici spojenou s organizací velkých akcí. Ideálně studenta VŠ s kapacitou 20 h týdně, po domluvě možno i na 6 h denně.
Pro oddělení event managementu ve známé IT společnosti hledáme zájemce o administrativní pozici spojenou s organizací velkých akcí. Ideálně studenta VŠ s kapacitou 20 h týdně, po domluvě možno i na 6 h denně.
- správa rezervačního systému
- administrativní podpora účastníků akce
- kontrola obsahu uživatelského portálu
- testování aplikací z pohledu uživatele
- koordinace organizačních týmů
- příprava reportů pro manažera oddělení
- různé administrativní činnosti dle aktuální potřeby
Profil kandidáta
- ukončené VŠ vzdělání (popř. SŠ s maturitou)
- aktivní znalost angličtiny slovem i písmem na pokročilé úrovni (min. kvalitní B2)
- znalost práce na PC, zkušenosti s MS Excelem
- akceschopnost, zodpovědnost, aktivní přístup
- komunikační dovednosti
- odolnost vůči stresu
- nárazově časovou flexibilitu
Nabízíme
- možnost získat zkušenosti s prací v moderní IT společnosti
- aktivní využití angličtiny na každodenní bázi
- příjemné prostředí s dobrou dopravní dostupností (momentálně ovšem převážně home office)
- tým skvělých lidí, kterým záleží na tom, aby vše fungovalo, jak má
V případě zájmu zašlete prosím CV v české i anglické verzi.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Marta Petržílková
Marta Petržílková
ID: 4078400
Termin der Veröffentlichung: 11.5.2021
2021-05-11
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.