Inženýr zákaznické kvality pro automotive společnost

Středočeský kraj

Popis pozice


  • Komunikace se zákazníkem a řešení zákaznických požadavků.

  • Řešení 0km reklamací, analýzy procesů.

  • Vedení a řízení 8D týmu a příprava zprávy 8D k zákazníkovi.

  • Interní audity.

  • Vedení a aktualizování FMEA.

  • Odpovědnost za pravidelnou komunikaci se zákazníkem dle jeho požadavků a potřeb, komunikace problémů dovnitř společnosti.

  • Řešení aktuálních problémů se zákazníkem.

  • Zpracování hodnocení kvality u zákazníků.

Profil kandidáta


  • Angličtina na pokročilé úrovni, protože budete komunikovat se zákazníky.

  • Zkušenost z obdobné pozice (nemusí být automotive, ale je nutná znalost 8D a FMEA).

  • Orientace v technickém výkrese.



Nabízíme


  • Flexibilní pracovní doba.

  • Cafeteria systém.

  • Roční prémie.

  • Týden dovolená navíc.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Dotované závodní stravování.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Jan Cizl
ID: 4147772  Termin der Veröffentlichung: 24.8.2021  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.