Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Back office s maďarským jazykem
Praha
Popis pozice
Náš klient, technická společnost, hledá nového kolegu/kolegyni do Back office oddělení, který/á zajistí plynulý průběh obchodního případu a zastřeší komunikaci s B2B zákazníky z Maďarska, příp. Severní Ameriky.
Na této pozici budete zodpovědný/á za...
Na této pozici budete zodpovědný/á za...
- Koordinaci obchodního případu od A do Z, tj. od přijetí objednávky až po fakturaci
- Komunikaci se zákazníky z Maďarska, příp. Severní Ameriky (většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailů)
- Zpracování objednávek (příjem, zadávání do systému, kontrola)
- Fakturaci, správu pohledávek
- Spolupráci s výrobou, obchodníky, účetním oddělením
- Řešení reklamací
Profil kandidáta
Váš profil:
- Máte zkušenost z podobné pozice
- Vaše maďarština a angličtina je na pokročilé úrovni kvůli komunikaci se zákazníky z Maďarska nebo Severní Ameriky
- Ovládáte MS Office, ideálně i SAP (SAP není podmínkou, pouze výhodou)
- Jste příjemná, odpovědná a komunikativní osoba
Nabízíme
Na co se můžete těšit?
- HPP na dobu neurčitou
- Nástup ihned, příp. dle Vašich možností
- Plat dle Vašich zkušeností + bonusy
- 26 dní dovolené
- Home office
- Příspěvek na pojištění
- Příspěvek na stravování
- Finanční příspěvky při významných událostech (např. výročí ve firmě, svatba apod.)
- Pracovní doba od 7:30/8:00 do 16:00/16:30
- Kancelář: Praha - Jirny
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 4181703
Termin der Veröffentlichung: 13.10.2021
2021-10-13
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.