Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Receptionist/ Senior Office Management Specialist
Praha, Česko
Popis pozice
Pro úspěšnou mezinárodní společnost hledáme samostatnou a zodpovědnou osobnost s příjemným vystupováním a smyslem pro pořádek. Budete zodpovídat za recepci a agendu office managementu. Nezbytná je komunikativní znalost angličtiny. Pokud máte pozitivní přístup a chuť na sobě pracovat, čtěte dál.
Co Vás čeká?
Zajištění bezproblémového chodu recepce a agendy office managementu. Samozřejmě vás čeká mnoho ad hoc úkolů a jen na vás bude to, jak se všeho zhostíte. Můžete se těšit na krásné, reprezentativní kanceláře v atraktivní lokalitě poblíž metra Palmovka.
Co Vás čeká?
Zajištění bezproblémového chodu recepce a agendy office managementu. Samozřejmě vás čeká mnoho ad hoc úkolů a jen na vás bude to, jak se všeho zhostíte. Můžete se těšit na krásné, reprezentativní kanceláře v atraktivní lokalitě poblíž metra Palmovka.
- uvítání návštěv, telefonická a emailová komunikace
- péče o firemní prostory (zasedací místnosti, občerstvení)
- příjem, třídění, evidence přijaté pošty a odesílání pošty
- objednávky kancelářských potřeb
- zajištění kurýrních služeb
- různorodé požadavky od vedení společnosti v oblasti administrativy a organizace
- odpovědnost za facility agendu - nábytek, opravy atd.
- komunikace v AJ na denní bázi
Profil kandidáta
- pozitivní povaha, vyzrálá osobnost a profesionální přístup
- schopnost samostatně plnit zadané úkoly a poradit si v každé situaci
- perfektní znalost ČJ nebo SK a komunikativní znalost AJ
- uživatelská práce s MS Office
- praxe na obdobné pozici je velkou výhodou
- upřímnost, dobrá nálada a chuť věci aktivně řešit
Nabízíme
- moderní a příjemné prostory v atraktivní lokalitě poblíž metra Palmovka
- zajímavá pracovní náplň a možnost dalšího profesního rozvoje
- pravidelná pracovní doba Po - Pá 8:30-17:00
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování formou stravenek
- 5 sick days
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 4181889
Termin der Veröffentlichung: 13.10.2021
2021-10-13
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Gesellschaft: ManpowerGroup s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.