GL Manager with Russian and English

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Management of general ledger team
Perform accounting activities in the area of General ledger according to corporate and local standards
Perform duties according to schedule and task list maintained for the department
Follow the assigned procedures and policies of the company
Ensures that accounting manuals and other documentation are kept up to date and that tasks are completed in time to meet deadlines for the monthly closing process
Reconcile the assigned accounts
Cooperates and provides information to stakes holders (clients, Auditors, authorities, HQ) as applicable
Various ad hoc questions, tasks and projects within functional responsibilities of the company requested by the manager
Provide training to newcomers or other employees in the scope
Represent the company values
In case of absence of your colleagues, high workload or emergency situation you can be expected to take over temporary other roles.

Zaměstnanecké výhody, benefity

An international working environment with numerous types of career growth opportunities. Involvement in team-building activities. You will be receiving additional benefits such as meal vouchers, multisport card, language courses etc. You can claim 25 days of vacation and sick days. You will be also provided with adaptation training.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Accounting and Finance company, based in Prague, was established as an accounting shared service centre. A multinational corporation specializing in the business of extraction, production, transport and sale of petroleum. The company participates and leads international projects with a wide range of cooperation with refineries, commodity trading and upstream accounting for clients from "around the world"."

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Ruský jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Accounting Knowledge of IFRS and local GAAP
Communication skills
Knowledge of accounting reporting procedures
Computer skills - MS Office (on a higher level)
Knowledge of ERP systems of clients - (SAP and other local accounting software)
Leadership Criteria

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.

Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.

Počet zaměstnanců

25-49 zaměstnanců
ID: 3419335  Termin der Veröffentlichung: 13.6.2018  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.