Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referent zákaznického servisu s FJ
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Frýdek-Místek, Česko
Frýdek-Místek, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- komunikace ve francouzském jazyce na denní bázi
- komunikace napříč odděleními
- zajištění průběhu zakázek včetně kontroly podkladů a zápisu v softwaru
- zajištění podkladů pro smlouvy (kalkulace, objednávky, nabídkový list)
- komunikace napříč odděleními
- zajištění průběhu zakázek včetně kontroly podkladů a zápisu v softwaru
- zajištění podkladů pro smlouvy (kalkulace, objednávky, nabídkový list)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- zázemí moderního pracovního prostředí včetně odpočinkových koutů
- 7,5 hod. pracovní doba
- 22 dní dovolené
- příspěvek na závodní stravování a občerstvení
- jazykové a odborné vzdělávání
- služby fyzioterapeuta a cvičení fyziofit
- firemní akce a další benefity
V případě zájmu se těšíme na váš životopis.
- 7,5 hod. pracovní doba
- 22 dní dovolené
- příspěvek na závodní stravování a občerstvení
- jazykové a odborné vzdělávání
- služby fyzioterapeuta a cvičení fyziofit
- firemní akce a další benefity
V případě zájmu se těšíme na váš životopis.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Baví vás komunikace v francouzském jazyce? Chcete být součástí moderní firmy? Pro našeho klienta hledáme posilu na pozici: Referenta zákaznického servisu s FJ"
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- velmi dobrou znalost FJ (komunikace na denní bázi)
- uživatelsky pokročilou znalost práce na PC
- praxe v zákaznickém servisu výhodou
- zodpovědnost, pečlivost a výborné komunikační dovednosti
- vhodné i pro osoby OZP s možností docházet do firmy
- velmi dobrou znalost FJ (komunikace na denní bázi)
- uživatelsky pokročilou znalost práce na PC
- praxe v zákaznickém servisu výhodou
- zodpovědnost, pečlivost a výborné komunikační dovednosti
- vhodné i pro osoby OZP s možností docházet do firmy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3572957
Termin der Veröffentlichung: 8.2.2019
2019-02-08
Lokalität: Okres Frýdek - Místek Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.