Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referent/ka zákaznického servisu - Praha
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
zajímavá mzda + bonusy + benefity
zajímavá mzda + bonusy + benefity
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky (pasivní linka - příjem objednávek)
- příjem a řešení objednávek dle potřeb zákazníků
- podpora a týmová spolupráce s obchodním zástupcem v regionu
- kompletní zpracování daných obchodních případů
- práce s informačním systémem společnosti
- komunikace s ostatními odd. společnosti (logistika, nákup, finance, marketing, IT apod.)
Pracovní pozice organizačně spadá do odd. zákaznického servisu, podřízeného manažerovi zákaznického servisu.
Během prvního měsíce zaškolování dochází k seznámení s procesy a systémy práce v zákaznickém servise, seznámení se s klíčovými zákazníky, kandidáti absolvují produktová školení s cílem osvojení znalostí produktů a služeb.
- e-mailový a telefonický kontakt se zákazníky (pasivní linka - příjem objednávek)
- příjem a řešení objednávek dle potřeb zákazníků
- podpora a týmová spolupráce s obchodním zástupcem v regionu
- kompletní zpracování daných obchodních případů
- práce s informačním systémem společnosti
- komunikace s ostatními odd. společnosti (logistika, nákup, finance, marketing, IT apod.)
Pracovní pozice organizačně spadá do odd. zákaznického servisu, podřízeného manažerovi zákaznického servisu.
Během prvního měsíce zaškolování dochází k seznámení s procesy a systémy práce v zákaznickém servise, seznámení se s klíčovými zákazníky, kandidáti absolvují produktová školení s cílem osvojení znalostí produktů a služeb.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- možnost pracovat v prostředí úspěšné nadnárodní společnosti na Praze 10
- plný pracovní úvazek, pracovní poměr na dobu neurčitou
- samostatnou práci v přátelském pracovním týmu
- velmi zajímavé platové ohodnocení - (základní mzda+ bonusy)
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu, penzijní připojištění, odborná školení apod.)
- nástup možný, dle dohody, IHNED
- možnost pracovat v prostředí úspěšné nadnárodní společnosti na Praze 10
- plný pracovní úvazek, pracovní poměr na dobu neurčitou
- samostatnou práci v přátelském pracovním týmu
- velmi zajímavé platové ohodnocení - (základní mzda+ bonusy)
- zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na stravu, penzijní připojištění, odborná školení apod.)
- nástup možný, dle dohody, IHNED
Informace o náboru
Váš strukturovaný životopis v češtině, prosím, zasílejte na výše uvedenou e-mailovou adresu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Pro našeho významného klienta, stabilní nadnárodní společnost působící na trhu ČR, který je předním dodavatelem obalových materiálů a řešení, materiálů a technologií pro výrobu reklamy a materiálů pro polygrafii, hledáme pro pracoviště na Praze 10 vhodné kandidáty/ky na pozici Referent/ka zákaznického servisu.
Pro našeho významného klienta, stabilní nadnárodní společnost působící na trhu ČR, který je předním dodavatelem obalových materiálů a řešení, materiálů a technologií pro výrobu reklamy a materiálů pro polygrafii, hledáme pro pracoviště na Praze 10 vhodné kandidáty/ky na pozici Referent/ka zákaznického servisu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Uvítáme:
- SŠ vzdělání - nejlépe ekonomické, obchodní apod.
- praxi v polygrafii - velkou výhodou, ne podmínkou
- praxi z reklamních agentur, grafických studií apod. - výhodou, ne podmínkou
- praxi ze zákaznického servisu, call centra apod. - výhodou, ne podmínkou
- znalost práce v SAPu - výhodou, ne podmínkou
- dobrou znalost práce na PC - MS Word, Excel
- aktivitu, komunikativnost, příjemné vystupování
- nástup možný, dle dohody, IHNED
- SŠ vzdělání - nejlépe ekonomické, obchodní apod.
- praxi v polygrafii - velkou výhodou, ne podmínkou
- praxi z reklamních agentur, grafických studií apod. - výhodou, ne podmínkou
- praxi ze zákaznického servisu, call centra apod. - výhodou, ne podmínkou
- znalost práce v SAPu - výhodou, ne podmínkou
- dobrou znalost práce na PC - MS Word, Excel
- aktivitu, komunikativnost, příjemné vystupování
- nástup možný, dle dohody, IHNED
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
MIKUPEX TRADE s.r.o. je řádně licencovanou společností, působící na trhu práce v České republice.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Posláním a vizí společnosti MIKUPEX TRADE s.r.o. je především spokojenost jejich partnerů.
Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomůžeme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3686030
Termin der Veröffentlichung: 4.6.2019
2019-06-04
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: MIKUPEX TRADE s.r.o.
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: zajímavá mzda + bonusy + benefity