Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Koordinátor/ka auditů, rizik a nesrovnalostí operačního programu výzkum a vývoj pro inovace (OP vavpi)
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•zajištění oblasti nesrovnalostí vzniklých při implementaci OP VaVpI, jejich evidence, řešení a ostatní činnosti související s nesrovnalostmi v rámci vnitřního okruhu hlášení nesrovnalostí a jejich podání k dalšímu šetření
•hlášení a šetření podezření na finanční nesrovnalosti při realizaci projektů. Spolupráce na řešení následků nesrovnalostí a vypracování návrhu preventivních opatření
•zavedení a udržování preventivních opatření vztahujících se ke vzniku nesrovnalostí
•koordinace auditů a kontrol, které probíhají v rámci OP VaVpI, zajištění komunikace s auditory
•vypracování nápravných opatření na základě auditní zprávy a koordinace jejich realizací
•provádění řízení rizik na úrovni Řídicího orgánu OP VaVpI a zpracování Souhrnné zprávy o řízení rizik
•podílení se na tvorbě a řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídící dokumentace OP VaVpI
•hlášení a šetření podezření na finanční nesrovnalosti při realizaci projektů. Spolupráce na řešení následků nesrovnalostí a vypracování návrhu preventivních opatření
•zavedení a udržování preventivních opatření vztahujících se ke vzniku nesrovnalostí
•koordinace auditů a kontrol, které probíhají v rámci OP VaVpI, zajištění komunikace s auditory
•vypracování nápravných opatření na základě auditní zprávy a koordinace jejich realizací
•provádění řízení rizik na úrovni Řídicího orgánu OP VaVpI a zpracování Souhrnné zprávy o řízení rizik
•podílení se na tvorbě a řízení změn dokumentů tvořících systém vnitřní řídící dokumentace OP VaVpI
Zaměstnanecké výhody, benefity
•nástup: září 2014, případně dle dohody
•zaměstnání na plný pracovní úvazek (tj. 40 hodin týdně)
•smlouvu na dobu určitou (do 28. 2. 2015) s možností následného prodloužení
•získání pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (FKSP, stravenky, 5 týdnů dovolené)
•pracoviště: Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. PT)
•nadstandardní finanční ohodnocení (motivační složka platu v závislosti na odvedené práci)
•zaměstnání na plný pracovní úvazek (tj. 40 hodin týdně)
•smlouvu na dobu určitou (do 28. 2. 2015) s možností následného prodloužení
•získání pracovních zkušeností v oblasti strukturálních fondů EU
•zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
•přátelský a energický kolektiv spolupracovníků
•možnost jazykového a dalšího vzdělávání
•zaměstnanecké benefity (FKSP, stravenky, 5 týdnů dovolené)
•pracoviště: Praha 8 – Karlín, v blízkosti metra Křižíkova
•platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. PT)
•nadstandardní finanční ohodnocení (motivační složka platu v závislosti na odvedené práci)
Informace o náboru
MOTIVAČNÍ DOPIS SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM ZASÍLEJTE NEJPOZDĚJI DO 18. SRPNA 2014.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
•vysokoškolské vzdělání ekonomického, právního nebo technického směru
•znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•organizační, komunikační a koordinační schopnosti
•dobrou znalost anglického jazyka
•strukturované a kreativní myšlení
•pečlivost, samostatnost, objektivnost, nezávislost
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších přepisů
•zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
•zkušenosti z prostředí auditu či řešení nesrovnalostí
•praxe z oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
•orientace v oblasti vědy a výzkumu
•znalost prostředí státní správy
•znalost Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
•organizační, komunikační a koordinační schopnosti
•dobrou znalost anglického jazyka
•strukturované a kreativní myšlení
•pečlivost, samostatnost, objektivnost, nezávislost
•týmového ducha
•trestní bezúhonnost
Výhodou:
•orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
•orientace v zákoně č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších přepisů
•zkušenosti z oblasti strukturálních fondů EU
•zkušenosti z prostředí auditu či řešení nesrovnalostí
•praxe z oblasti účetnictví či v oblasti administrativní kontroly účetních dokladů
•orientace v oblasti vědy a výzkumu
•znalost prostředí státní správy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ID: 1821792
Termin der Veröffentlichung: 1.8.2014
2014-08-01
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Odborný referent Gesellschaft: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy