Reagieren Sie ohne Lebenslauf
Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Práce pro mezinárodní společnost , Trader - vhodné pro absolventy
Nelson Markets, s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 50 000 Kč/měsícprémie/bonusy
30 000 - 50 000 Kč/měsícprémie/bonusy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Našim klientům poskytujeme robustní a stabilní obchodní platformu pro jejich živé obchodní potřeby.
Naší hlavní činností je makléřství na kapitálových trzích, kde se specializujeme na obchodování s devizami a deriváty.
Pokud tě zajímá tento druh práce a umíš si představit denně komunikovat s klienty, nebojíš se, ale naopak máš výzvu se naučit něco nového, tak nás neváhej kontaktovat.
Pojď to s námi zkusit!
Náplň práce:
Máš obchodního ducha?
Nebojíš se oslovovat potenciální klienty?
Pracovat budeš od pondělí do pátku
Telefonická komunikace s klienty, kteří již sami projevili zájem o naše produkty (nejedná se o volání na studené kontakty.
Voláme jen klientům, kteří si na našich internetových stránkách udělali registraci.
Doporučení vhodných produktů
Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
Zodpovídání dotazů stávajících zákazníků
Vedení administrativy a používání systém – CRM
Komunikace je telefonická a mailová
Práce v týmu
Hledáme komunikativního člověka se zájmem o dlouhodobou spolupráci
Alespoň malá zkušenosti z oblasti call centra, obchodu nebo zákaznické péče
Nabízíme
Naší hlavní činností je makléřství na kapitálových trzích, kde se specializujeme na obchodování s devizami a deriváty.
Pokud tě zajímá tento druh práce a umíš si představit denně komunikovat s klienty, nebojíš se, ale naopak máš výzvu se naučit něco nového, tak nás neváhej kontaktovat.
Pojď to s námi zkusit!
Náplň práce:
Máš obchodního ducha?
Nebojíš se oslovovat potenciální klienty?
Pracovat budeš od pondělí do pátku
Telefonická komunikace s klienty, kteří již sami projevili zájem o naše produkty (nejedná se o volání na studené kontakty.
Voláme jen klientům, kteří si na našich internetových stránkách udělali registraci.
Doporučení vhodných produktů
Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
Zodpovídání dotazů stávajících zákazníků
Vedení administrativy a používání systém – CRM
Komunikace je telefonická a mailová
Práce v týmu
Hledáme komunikativního člověka se zájmem o dlouhodobou spolupráci
Alespoň malá zkušenosti z oblasti call centra, obchodu nebo zákaznické péče
Nabízíme
Zaměstnanecké výhody, benefity
Benefity a bonusy:
- práci v dynamickém, vysoce výkonově orientovaném prostředí finančních trhů
- motivační mzdové ohodnocení s možností nadstandardních výdělků
- stmelujeme kolektív a proto organizujeme firemní akce - Christmas párty, Barbeque párty
- práci v příjemném pracovním týmu, občerstvení na pracovišti zdarma
- možnost zajímavého osobního a profesního rozvoje
- pozice s kariérním růstem
- velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv
- služební telefon a služební pc
- bonusy/prémie
- práci v dynamickém, vysoce výkonově orientovaném prostředí finančních trhů
- motivační mzdové ohodnocení s možností nadstandardních výdělků
- stmelujeme kolektív a proto organizujeme firemní akce - Christmas párty, Barbeque párty
- práci v příjemném pracovním týmu, občerstvení na pracovišti zdarma
- možnost zajímavého osobního a profesního rozvoje
- pozice s kariérním růstem
- velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv
- služební telefon a služební pc
- bonusy/prémie
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) nebo Slovenský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
CRM (Customer Relationship Management) - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás očekáváme a čím nás potěšíte?
- SŠ/VŠ vzdělání, přirozená inteligence
- obchodní talent, vynikající úroveň komunikace
- vysoké pracovní nasazení
- uživatelská znalost MS OFFICE
- svědomitost a pečlivost
- odolnost vůči stresu
- trestní bezúhonnost
- praxe v oboru velkou výhodou né podmínkou
- schopnost a vůle učit se, soutěžit, rychle navázat kontakt a vytrvalost
- SŠ/VŠ vzdělání, přirozená inteligence
- obchodní talent, vynikající úroveň komunikace
- vysoké pracovní nasazení
- uživatelská znalost MS OFFICE
- svědomitost a pečlivost
- odolnost vůči stresu
- trestní bezúhonnost
- praxe v oboru velkou výhodou né podmínkou
- schopnost a vůle učit se, soutěžit, rychle navázat kontakt a vytrvalost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Nelson Markets, s.r.o. je lídr v poskytování komplexních služeb pro kapitálové trhy v Evropě. Působnost ve 13 státech světa zaručuje stabilní prostředí, růst společnosti a dobré jméno společnosti. Vzhledem k velkému růstu společnosti rozšiřujeme naše oddělení.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3886971
Termin der Veröffentlichung: 6.3.2020
2020-03-06
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Compliance specialista, Dealer/Trader, Finanční analytik, Telefonní operátor Gesellschaft: Nelson Markets, s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 30 000 Kč/měsíc