Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referent zákaznické podpory se španělštinou/portugalštinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svůj tým hledáme bystré kandidáty s výbornými komunikačními a organizačními schopnostmi, kteří ovládají anglický a španělský a/nebo portugalský jazyk na pokročilé úrovni. Staňte se součástí našeho týmu! S námi můžete naplno využít a dále rozvíjet své schopnosti a talent!- Denní komunikace s klientem, řešení požadavků a zákaznická podpora- Reportování chybových požadavků- Informování zákazníka o současném stavu jeho požadavku- Komunikace s interními týmy, účast na týmových poradách- Eskalace
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Možnost spolupracovat s jednou s největších komunikačních společností na světě - Verizon- Hlavní pracovní poměr- Zaměstnanecké benefity- Možnost se rozvíjet a kariérně růst- Každodenní využití jazyků- Multikulturní prostředí stabilní české společnosti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Španělský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Portugalský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání- Anglický a španělský a/nebo portugalský jazyk na úrovni minimálně B2- Ochota pracovat na směny (24/7)- Zkušenost se zákaznickým servisem výhodou- Komunikační dovednosti, schopnost řešit problémy- Smysl pro detail
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3495691
Termin der Veröffentlichung: 19.9.2018
2018-09-19
Lokalität: Okres Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Gesellschaft: OKIN BPS, a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.