Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referent zákaznické podpory s angličtinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Ostrava-město, Česko
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Přijetí a zpracování požadavků klienta.- Zadávání požadavků klienta do systému.- Řešení vzniklých problémů podle - pracovních scénářů a manuálů.- Každodenní komunikace s interními i externími zákazníky v cizím jazyce.- Kontrola správnosti dat a kontrola řešení požadavků klienta.- Eskalace v případě zpoždění požadavků.- Aktualizace dat v systému.- Směny: buď ranní a odpolední nebo 2 ranní, 2 odpolední, 2 noční, 4 dny volna
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě. - Hlavní pracovní poměr. - Zázemí silné společnosti. - Multikulturní prostředí.- Každodenní využití jazyků. - Příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu. - Možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie). - Další zaměstnanecké výhody.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Organizační schopnosti, budeš si - organizovat práci sám/a.- Analytické myšlení, schopnost předvídat.- Komunikativnost a odolnost vůči stresu.- Cit pro detail.- Anglický jazyk na úrovni C1.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3703981
Termin der Veröffentlichung: 27.6.2019
2019-06-27
Lokalität: Okres Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: OKIN BPS, a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.