Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Technická podpora helpdesku s angličtinou
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Do týmu Core Equipment Engineering hledáme agenta helpdesku! Chcete využívat svou super angličtinu na denní bázi? Tak se nám ozvěte :).Vašim úkolem bude:*poskytování technické podpory pro mobilní zařízení Android a Palm scanner, včetně základních oprav a údržby*příjem telefonické a emailové komunikace od klientů z řad US techniků a kontraktorů*zodpovědnost za veškeré aspekty softwaru VTS (Verizon Tracking System) ve vztahu k zařízením Android a Palm*tvorba a sledování trouble ticketů v National CVT Helpdesk*administrativní podpora procesu náboru US kontraktorů včetně zajištění systémových přístupů
Zaměstnanecké výhody, benefity
*možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě,* hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou* zázemí silné společnosti, * multikulturní prostředí,* každodenní využití jazyků, * příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu,* možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie),* další zaměstnanecké výhody.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
*plynulý projev v anglickém jazyce, písemná i ústní forma (C1)*výborné komunikační schopnosti*minimálně 6 měsíců praxe v prostředí helpdesku*pracovní doba pružná od PO-PÁ, kromě 1 týdne v měsíci, kdy jsou směny končící 22:00*základní znalost produktů MS Office / Google G-suite*schopnost adaptovat se změnám*týmový přístup*ochota učit a zdokonalovat se v technické oblasti*pozitivní přístup k řešení problémů (”can-do attitude”)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3811282
Termin der Veröffentlichung: 15.11.2019
2019-11-15
Lokalität: Okres Ostrava Arbeitsstelle: Helpdesk operátor, Telefonní operátor Gesellschaft: OKIN BPS, a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.