Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Referent/ka zákaznické podpory - angličtina & francouzština 24/7
OKIN BPS, a.s.
Místo práce
Okres Ostrava
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* vyřizování požadavků zákazníka,* řešení vzniklých problémů podle pracovních scénářů a manuálů (pracujeme pro oddělení repair, většinu sítí monitorujeme a většinou tedy předem víme, co se děje),* vytváření ticketů v interních systémech,* každodenní využívání cizích jazyků,* informování zákazníků o postupu jejich případu,* práce na směny: 2 ranní, 2 odpolední, 2 noční, 4 dny volna.
Zaměstnanecké výhody, benefity
* možnost spolupráce se společností Verizon - jedním z největších poskytovatelů telco služeb na světě,* hlavní pracovní poměr,* zázemí silné společnosti,* multikulturní prostředí,* příjemné pracovní prostředí v dynamickém kolektivu, * možnost dalšího osobního i pracovního rozvoje/kariérního postupu (jazyková akademie, soft skills, Excel, CISCO/ITIL akademie),* pestrý balíček zaměstnaneckých benefitů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Francouzský jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* pokročilou znalost angličtiny a francouzštiny na úrovni minimálně B2,* dobré organizační schopnosti - budeš si práci organizovat sám/a,* velmi dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka,* týmového hráče,* zkušenost na pozici zákaznické podpory je výhodou,* uživatelskou znalost PC.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
OKIN BPS
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Láká vás prostředí mezinárodní firmy, která se řadí mezi TOP zaměstnavatele v Moravskoslezském kraji, a navíc nabízí nejžádanější pozice na trhu práce? V Ostravě a Praze jsme od roku 2004 vytvořili zázemí pro více než 1000 nadšenců z řad absolventů středních i vysokých škol, ale i zkušených senior manažerů. Patříme k nejrychleji rostoucím poskytovatelům podnikových služeb.
V OKINu nabízíme práci šikovným absolventům vysokých i středních škol bez ohledu na vystudovaný obor a předešlou praxi. U nás najdou uplatnění také zkušení odborníci – network (síťoví) inženýři, specialisté z oblasti IT technologií, projektoví manažeři nebo špičkoví administrátoři s dlouholetou praxí.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3884975
Termin der Veröffentlichung: 4.3.2020
2020-03-04
Lokalität: Okres Ostrava Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků Gesellschaft: OKIN BPS, a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.