Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistent/ka práva
OKIN GROUP, a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte rozmanitou práci?
Chcete pracovat v administrativě a baví Vás právo?
Jste komunikativní, akční a vstřícní?
Pak jste náš člověk!!!
Co budete mít v OKINu na starosti?
- Administrativní agendu právního oddělení
- Workflow smluv, evidenci dokumentace a archiv
- Přípravu výpovědí smluv a jednodušších dodatků smluv
- Pochůzky na živnostenský úřad a poštu
- Administrativní agendu Škodní komise
Co musíte mít, znát nebo umět?
- Příjemné vystupování a kultivovaný projev
- Středně pokročilá znalost angličtiny (min. úroveň B2)
- Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a smysl pro detail
Co můžete za svou práci od OKINu očekávat?
- Zázemí silné, dynamicky se rozvíjející společnosti
- Seberealizaci v mladém kolektivu
- Odpovídající zaškolení a maximální podporu od celého týmu
- Kolegy, se kterými se nebudete nudit a zažijete s nimi spoustu legrace
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost občasné práce z domova
- Zvýhodněný mobilní tarif
- Penzijní připojištění, MultiSport kartu
- Dlouhodobou spolupráci
- Místo výkonu práce: PRAHA
- Termín nástupu: Ihned
Líbí se Vám tato práce?
Tak nás obratem kontaktujte pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT...Celé HR oddělení se na Vás těší a zároveň Vám přeje krásný den .
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme OKIN GROUP, a.s.a rádi bychom se vám v krátkosti představili.
Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku. Typicky jde o technickou správu, úklidové služby, ostrahu, administrativní služby, energo management a mnoho dalších. Zajišťujeme také celou řadu technologických činností, jakými jsou například chemické čištění a čištění laserem. Jsme stabilní společnost s otevřeným přístupem, která je dlouholetým a spolehlivým zaměstnavatelem. Neustále rosteme a inovujeme naše služby. Vyvíjíme vlastní systémy řízení pro správu a řízení zakázek a aktivně využíváme prvky internetu věcí (IoT).
Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku. Typicky jde o technickou správu, úklidové služby, ostrahu, administrativní služby, energo management a mnoho dalších. Zajišťujeme také celou řadu technologických činností, jakými jsou například chemické čištění a čištění laserem. Jsme stabilní společnost s otevřeným přístupem, která je dlouholetým a spolehlivým zaměstnavatelem. Neustále rosteme a inovujeme naše služby. Vyvíjíme vlastní systémy řízení pro správu a řízení zakázek a aktivně využíváme prvky internetu věcí (IoT).
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3597500
Termin der Veröffentlichung: 11.3.2019
2019-03-11
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent Gesellschaft: OKIN GROUP, a.s.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.