JUNIOR ÚČETNÍ (PRAHA) - HPP

OKIN GROUP, a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Jste spolehliví, precizní a s logickým myšlením?
Orientujete se v českých účetních standardech a daňových zákonech?
PAK JSTE NÁŠ ČLOVĚK!!!

Co budete mít v OKINu na starosti?

  • Vystavování odběratelských faktur a jejich účtování, kontrola potvrzení dobropisů
  • Účtování přijatých faktur
  • Účtování pokladních výdejů a kontrola správnosti DPH
  • Účtování cestovních příkazů a přijatých faktur
  • Inventarizace účtů
  • Kontrola správnosti daňových dokladů a interních postupů pro zpracování dokladů
  • Kompletace a zpracování potřených účetních dokladů
  • Příprava dokladů k archivaci
  • Zpracování reportů a přehledů k prováděné činnost

Co musíte znát nebo umět?

  • Znalost práce na PC a MS Office (Excel , Word, Outlook)
  • Praxe v účetním oddělení 1 rok výhodou (pozice vhodná pro absolventa)
  • Zkušenost s vystavováním faktur, účtování pokladních dokladů a přijatých faktur výhodou
  • Proaktivní přístup, časová flexibilita a odolnost vůči stresu
  • Pasivní znalost AJ

Co můžete za svou práci od OKINu očekávat?

  • Zázemí silné ryze české společnosti
  • Odpovídající zaškolení a maximální podporu týmu
  • Příležitost dále rozvíjet své dovednosti
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Týden dovolené navíc
  • Další benefity (stravenky, penzijní připojištění, karta multisport...)
  • V areálu společnosti možnost zaparkovat vůz
  • Mobil a notebook
  • Místo výkonu práce: PRAHA 9
  • Termín nástupu: dle dohody, možný ihned

Líbí se Vám tato práce?

Tak nás obratem kontaktujte pomocí tlačítka ODPOVĚDĚT...Celé HR oddělení se na Vás těší a zároveň Vám přeje krásný den .

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme OKIN GROUP, a.s.a rádi bychom se vám v krátkosti představili.

Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku. Typicky jde o technickou správu, úklidové služby, ostrahu, administrativní služby, energo management a mnoho dalších. Zajišťujeme také celou řadu technologických činností, jakými jsou například chemické čištění a čištění laserem. Jsme stabilní společnost s otevřeným přístupem, která je dlouholetým a spolehlivým zaměstnavatelem. Neustále rosteme a inovujeme naše služby. Vyvíjíme vlastní systémy řízení pro správu a řízení zakázek a aktivně využíváme prvky internetu věcí (IoT).

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3628215  Termin der Veröffentlichung: 25.3.2019  Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.