Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Business Development Manager (m/ž)
OKIN GROUP, a.s.
Jihomoravský kraj, Jihomoravský kraj
plný úvazek
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Business Development Manager
Právě teď hledáme zkušeného obchodníka, který by posílil náš obchodní tým v České republice.
Budete nejen pečovat o portfolio stávajících zákazníků, ale budete také zodpovědný/á za zpracovávání poptávek, identifikaci nových obchodních příležitostí a získávání zakázek.
Hledáme někoho, kdo má ambice, analytické myšlení, týmového ducha a intuici vyhledávat obchodní příležitosti.
Vaší náplní práce bude kompletní obchodní proces. Od začátku až do konce. Nebudete na to, ale sám/sama. K ruce budete mít podpůrný a obchodní tým. Povedete obchodní jednání od prvního kontaktu až do podpisu smlouvy a budete budovat s našimi klienty, ať současnými nebo budoucími, dlouhodobé vztahy. Ideálně hledáme člověka z Jižní Moravy, který doplní náš tým.
Mezi vaše úkoly bude patřit zejména:
- Aktivní získávání nových zákazníků v oblasti facility managementu.
- Účast na výběrových řízeních a vedení obchodních jednání.
- Péče o portfolio svých zákazníků, udržování a rozvíjení obchodních vztahů.
- Příprava obchodních nabídek, jejich prezentace a smluvní uzavírání obchodních případů.
- Znalost potřeb a přání zákazníků, být schopen/na navrhnout účinná řešení.
- Monitoring trhu a konkurentů, sledování a analýza nových trendů.
Vaše zkušenosti:
- SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru.
- Relevantní obchodní zkušenosti alespoň 3 roky; zkušenosti na podobné pozici velkou výhodou.
- Dobrá znalost prostředí Facility Managementu.
- Velmi dobrá znalost B2B segmentu.
- Analytické a strategické myšlení, komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Orientace na cíle a výsledky a zároveň schopnost spolupracovat a být týmovým hráčem.
- Znalost prostředí veřejných zakázek výhodou.
- Vnímání příležitostí a schopnost jejich kritického vyhodnocení.
- Zodpovědnost, loajalita a zdravý selský rozum.
- Řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme:
- Zázemí silné, dynamicky se rozvíjející společnosti.
- 25 dnů dovolené.
- Služební auto i k soukromým účelem.
- Notebook, mobilní telefon.
- Flexibilní pracovní dobu.
- Týmovou podporu.
- Kanceláře v Praze, Brně a Ostravě.
- Home office.
- Další benefity.
Dejte nám o sobě vědět.
Klikněte na tlačítko "ODPOVĚDĚT", vyplňte jednoduchý formulář a odešlete ho. Pečlivě si přečteme každý životopis a během několika dní se s vámi spojíme.
Těšíme se na osobní či virtuální setkání a spolupráci s Vámi!
Zaměstnanecké výhody, benefity
Auto i pro soukromé účely
Mobilní telefon
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Dovolená 5 týdnů
Vzdělávací kurzy, školení
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Možnost občasné práce z domova
Firemní akce
Individuální rozvržení pracovní doby
Vlastní organizace náplně práce
Rozjezd zcela nového projektu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku. Typicky jde o technickou správu, úklidové služby, ostrahu, administrativní služby, energo management a mnoho dalších. Zajišťujeme také celou řadu technologických činností, jakými jsou například chemické čištění a čištění laserem. Jsme stabilní společnost s otevřeným přístupem, která je dlouholetým a spolehlivým zaměstnavatelem. Neustále rosteme a inovujeme naše služby. Vyvíjíme vlastní systémy řízení pro správu a řízení zakázek a aktivně využíváme prvky internetu věcí (IoT).