Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Sales Service Specialist Vysočina a Morava
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.
Místo práce
Kraj Vysočina, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Kraj Vysočina, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 45 000 Kč/měsícKvartální bonus z dosažených prodejů, 13. plat, vánoční bonus
40 000 - 45 000 Kč/měsícKvartální bonus z dosažených prodejů, 13. plat, vánoční bonus
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Na tuto pozici hledáme aktivního obchodníka/obchodnici, který/rá bude pečovat o stávající zákazníky a vyhledávat nové a cestovat po celé Moravě a Vysočině.
Naším klientem je skandinávská strojírenská výrobní společnost, v blízkosti Prahy, která poskytuje servis produktů svých i dalších značek po celém území republiky.
Hlavní agenda na této pozici je uzavírání, řízení a správa obchodních servisních smluv s klienty, kteří vlastní některý z produktů našeho klienta či některý z produktů jiných značek.
Servisní smlouvy garantují uskutečnění bleskových zásahů v případě náhlých poruch zařízení, bez kterých se velké množství výrobních či logistických firem neobejde. Smlouvy umožňují takovým situacím předcházet pravidelnou a včas naplánovanou údržbou s využitím moderních aplikací - internetu věcí, pro sledování momentálního stavu zařízení. O realizaci služeb a zásahů se následně stará hustá síť servisních techniků, kteří za zákazníky vyjíždí z blízkých poboček a svých stanovišť.
Požadavky:
Od vhodného kandidáta/kandidátky jsou očekávány prokazatelné obchodní zkušenosti podobného charakteru (práce v terénu min. 3 roky) včetně pečlivé administrativy – vytváření prezentací, cenových kalkulací, příprav smluv a reportů, včetně udržování vztahu a individuálního přístupu ke každému klientovi.
Při práci pro zahraniční společnost a klienty se neobejdete bez středně pokročilé znalosti angličtiny slovem i písmem, dobré znalosti MS Office a aktivního řízení osobního vozu
Naším klientem je skandinávská strojírenská výrobní společnost, v blízkosti Prahy, která poskytuje servis produktů svých i dalších značek po celém území republiky.
Hlavní agenda na této pozici je uzavírání, řízení a správa obchodních servisních smluv s klienty, kteří vlastní některý z produktů našeho klienta či některý z produktů jiných značek.
Servisní smlouvy garantují uskutečnění bleskových zásahů v případě náhlých poruch zařízení, bez kterých se velké množství výrobních či logistických firem neobejde. Smlouvy umožňují takovým situacím předcházet pravidelnou a včas naplánovanou údržbou s využitím moderních aplikací - internetu věcí, pro sledování momentálního stavu zařízení. O realizaci služeb a zásahů se následně stará hustá síť servisních techniků, kteří za zákazníky vyjíždí z blízkých poboček a svých stanovišť.
Požadavky:
Od vhodného kandidáta/kandidátky jsou očekávány prokazatelné obchodní zkušenosti podobného charakteru (práce v terénu min. 3 roky) včetně pečlivé administrativy – vytváření prezentací, cenových kalkulací, příprav smluv a reportů, včetně udržování vztahu a individuálního přístupu ke každému klientovi.
Při práci pro zahraniční společnost a klienty se neobejdete bez středně pokročilé znalosti angličtiny slovem i písmem, dobré znalosti MS Office a aktivního řízení osobního vozu
Zaměstnanecké výhody, benefity
zaměstnanec/zaměstnankyně bude zaškolen v centrále společnosti u Prahy po dobu nezbytně nutnou a je podřízen obchodnímu manažerovi servisu, zázemí nalezne na jedné z moravských poboček, za klienty bude vyjíždět z home office
základní mzda mezi 40-45 tis. Kč podle zkušeností + atraktivní provize je nastavena podle dosažených výsledků a vyplácena čtvrtletně
vůz Škoda Octavia I pro osobní účely, telefon, notebook, dovolená navíc, 3. plat, stravenky, pojištění, flexibilní pracovní doba
Prosíme vhodné zájemce/zájemkyně zaslali životopis s fotografií, motivační dopis vítán
základní mzda mezi 40-45 tis. Kč podle zkušeností + atraktivní provize je nastavena podle dosažených výsledků a vyplácena čtvrtletně
vůz Škoda Octavia I pro osobní účely, telefon, notebook, dovolená navíc, 3. plat, stravenky, pojištění, flexibilní pracovní doba
Prosíme vhodné zájemce/zájemkyně zaslali životopis s fotografií, motivační dopis vítán
Informace o náboru
Odpovím okamžitě a děkuji, za věnování pozornosti této nabídce.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Naším klientem je skandinávská strojírenská výrobní společnost, v blízkosti Prahy, která poskytuje servis produktů svých i dalších značek po celém území republiky.
Naším klientem je skandinávská strojírenská výrobní společnost, v blízkosti Prahy, která poskytuje servis produktů svých i dalších značek po celém území republiky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
technické, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
3
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura OPTIMA RECRUITMENT EUROPE díky svým znalostem, kvalifikaci a profesním zdrojům spojuje vysoký standard a konkurenceschopnou cenu. Máme zastoupení v několika evropských zemích a více než 15 let zkušeností v personalistice.
Specializujeme se na obsazování kvalifikovaných kandidátů na permanentní pracovní pozice, jak v České republice, tak i v zahraničí, a rovněž na krátkodobý i dlouhodobý pronájem pracovníků. Na jakékoli Vaše potřeby jsme schopni rychle reagovat. Kandidáty vyhledáváme prostřednictvím cílených inzertních kampaní, v interní databáze, pomocí přímého oslovování a executive search.
V České republice nabízíme kompletní personální služby od administrativních pozic až po vrcholový management, specialisty - technické a IT profese, strojírenství a výroba, finance, zdravotnictví a farmacie, hotelový průmysl a gastronomie.
V Evropské unii zajišťujeme vysoce kvalifikované zaměstnance - zaměřujeme se na technické a IT profese, strojírenství a výrobu, stavebnictví, hotelový průmysl a gastronomii, finance.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Specializujeme se na obsazování kvalifikovaných kandidátů na permanentní pracovní pozice, jak v České republice, tak i v zahraničí, a rovněž na krátkodobý i dlouhodobý pronájem pracovníků. Na jakékoli Vaše potřeby jsme schopni rychle reagovat. Kandidáty vyhledáváme prostřednictvím cílených inzertních kampaní, v interní databáze, pomocí přímého oslovování a executive search.
V České republice nabízíme kompletní personální služby od administrativních pozic až po vrcholový management, specialisty - technické a IT profese, strojírenství a výroba, finance, zdravotnictví a farmacie, hotelový průmysl a gastronomie.
V Evropské unii zajišťujeme vysoce kvalifikované zaměstnance - zaměřujeme se na technické a IT profese, strojírenství a výrobu, stavebnictví, hotelový průmysl a gastronomii, finance.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
20-24 zaměstnanců
ID: 3890768
Termin der Veröffentlichung: 11.3.2020
2020-03-11
Lokalität: Kraj Vysočina, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj (Práce vyžaduje cestování) Arbeitsstelle: Obchodní zástupce Gesellschaft: OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o.
Untergrenze des Gehalts (brutto): 40 000 Kč/měsíc