Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Junior bankéř / bankéřka
Peopledrive
Místo práce
Masarykova třída 1846/95a, Teplice, Okres Teplice
Masarykova třída 1846/95a, Teplice, Okres Teplice
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
19.000 Kč
19.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta Raiffeisenbank, nejlepší a klientsky nejpřívětivější banku roku 2016 v České republice, obsazujeme pozici Junior bankéř/bankéřka, a to na plný i zkrácený úvazek.
V klientském centru v Teplicích získáte stabilní práci v partě prima kolegů! Budete pro klienty něco jako přítel na telefonu. Bankéři denně odbaví tisíce spokojených klientů. Kvalita služeb a rychlost jednání jsou na prvním místě.
Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?
Většina směn začíná týmovou poradou a sdílením novinek. Před tím si ještě můžete připravit něco dobrého v plně vybavené kuchyňce. Šatna je samozřejmostí. Máte vlastní pracovní místo v rámci svého týmu a jako nováček sedíte blízko svého Team Leadera pro případ dotazů a podpory. Pracujete na pasivní infolince, jinými slovy mluvíte pouze s klienty banky, kteří volají Vám. Denně odbavíte zhruba 50 hovorů – dbáte na to, abyste klientovi zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, zajímali se o jeho další potřeby a nabídli mu případně doplňkové služby. Za dobrou práci se můžete těšit na vyšší výplatu nebo výhru, jako třeba tablet nebo wellness víkend. Pracujete s obědovou pauzou a několika kratšími pauzami. Ty můžete kromě kuchyňky s jídelnou trávit v relax zónách hraním ping-pongu a fotbálku nebo povídáním s kolegy.
Práce se dá jako zaměstnání na zkrácený úvazek skloubit i se studiem na vysoké škole.
V klientském centru v Teplicích získáte stabilní práci v partě prima kolegů! Budete pro klienty něco jako přítel na telefonu. Bankéři denně odbaví tisíce spokojených klientů. Kvalita služeb a rychlost jednání jsou na prvním místě.
Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?
Většina směn začíná týmovou poradou a sdílením novinek. Před tím si ještě můžete připravit něco dobrého v plně vybavené kuchyňce. Šatna je samozřejmostí. Máte vlastní pracovní místo v rámci svého týmu a jako nováček sedíte blízko svého Team Leadera pro případ dotazů a podpory. Pracujete na pasivní infolince, jinými slovy mluvíte pouze s klienty banky, kteří volají Vám. Denně odbavíte zhruba 50 hovorů – dbáte na to, abyste klientovi zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, zajímali se o jeho další potřeby a nabídli mu případně doplňkové služby. Za dobrou práci se můžete těšit na vyšší výplatu nebo výhru, jako třeba tablet nebo wellness víkend. Pracujete s obědovou pauzou a několika kratšími pauzami. Ty můžete kromě kuchyňky s jídelnou trávit v relax zónách hraním ping-pongu a fotbálku nebo povídáním s kolegy.
Práce se dá jako zaměstnání na zkrácený úvazek skloubit i se studiem na vysoké škole.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jak Vás Raiffeisenbank odmění?
- Nástupní fixní mzdou 15.000 Kč a příplatkem 4.000 Kč v době zaškolování
- Po zkušební domě zajímavými měsíčními bonusy především za sjednání schůzek klientů s našimi bankéři na pobočce
- Mnoho dalších odměn za Vaši práci s klienty jako poukázky do shopping center, obchodů s elektronikou, na zážitkové pobyty aj.
- Další benefity – stravenky, 5 týdnů dovolené, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění, bankovní produkty za zvýhodněných podmínek aj.
- Nástupní fixní mzdou 15.000 Kč a příplatkem 4.000 Kč v době zaškolování
- Po zkušební domě zajímavými měsíčními bonusy především za sjednání schůzek klientů s našimi bankéři na pobočce
- Mnoho dalších odměn za Vaši práci s klienty jako poukázky do shopping center, obchodů s elektronikou, na zážitkové pobyty aj.
- Další benefity – stravenky, 5 týdnů dovolené, systém Cafeterie (příspěvky na volný čas), sick days, příspěvky na penzijní a životní pojištění, bankovní produkty za zvýhodněných podmínek aj.
Informace o náboru
Co Vás čeká v prvních 5 týdnech?
Ve skupině dalších nováčků se budete připravovat na vše, co je v praxi na telefonu s klienty potřeba. Zkušené trenérky Vás naučí vše od produktů, přes systémy až k tomu, jak si poradit s různými typy volajících klientů. Budou Vám oporou při Vašich prvních hovorech a jejich otěže pak převezme Váš Team Leader a zkušenější kolegové, kteří se s Vámi podělí o další finty a zlepšováky. A chceme Vás ujistit, že zaškolení je na náklady Raiffeisenbank a během něj dostáváte nejen základní mzdu, ale i bonusy za plnění předem stanovených úkolů.
Jak fungují směny?
Raiffeisenbank podporuje svoje klienty 7 dní v týdnu a 24 hodin denně. Proto pracujeme na směny, ale již ne na noční, protože se zformoval čistě noční tým. Každého 15. v měsíci známe rozpis směn na další měsíc. Můžeme si 5 směn vybrat podle svých preferencí a řídit si tak svůj volný čas. Také si můžeme směny vyměnit s kolegy.
Nepracujeme 8,5 hodiny denně jako v jiných zaměstnáních, ale 8 hodin, z nichž 30 min tvoří přestávka na oběd. Během směny máme navíc 3 desetiminutové přestávky. Čistého času tedy pracujeme jen 7 hodin!
Jakou máte možnost rozvoje a růstu?
Teplickým klientským centrem to nekončí. Ba naopak, práce konzultanta je startovní pozice, otevřenými dveřmi k dalšímu růstu v mezinárodní bance. Budete-li ve své práci úspěšní, můžete už po roce sami řídit vlastní tým, zaškolovat nováčky, starat se o vlastní portfolio klientů na pobočce nebo vymýšlet strategické plány na centrále.
S kým budete pracovat?
Celkem nás v teplickém klientském centru pracuje přes 150 kolegů. Na infolince máme 90 konzultantů, kteří pracují pod křídly několika Team Leaderů. Vedoucí jsou se svými týmy v celodenním kontaktu, pravidelně sdílejí novinky, vedou týmové porady a mentorují své konzultanty. Práci bereme vážně, jinak jsme pro všechnu legraci. Jsme jedna velká parta a vídáme se často i po práci v hospůdce, při sportu nebo během společných víkendů. Máme příjemnou a chápající manažerku příchozí linky, která naší práci rozumí, protože ji sama vykonávala. Je jasným příkladem, že šikovný kolega může v naší společnosti vyrůst na manažerskou pozici.
Ve skupině dalších nováčků se budete připravovat na vše, co je v praxi na telefonu s klienty potřeba. Zkušené trenérky Vás naučí vše od produktů, přes systémy až k tomu, jak si poradit s různými typy volajících klientů. Budou Vám oporou při Vašich prvních hovorech a jejich otěže pak převezme Váš Team Leader a zkušenější kolegové, kteří se s Vámi podělí o další finty a zlepšováky. A chceme Vás ujistit, že zaškolení je na náklady Raiffeisenbank a během něj dostáváte nejen základní mzdu, ale i bonusy za plnění předem stanovených úkolů.
Jak fungují směny?
Raiffeisenbank podporuje svoje klienty 7 dní v týdnu a 24 hodin denně. Proto pracujeme na směny, ale již ne na noční, protože se zformoval čistě noční tým. Každého 15. v měsíci známe rozpis směn na další měsíc. Můžeme si 5 směn vybrat podle svých preferencí a řídit si tak svůj volný čas. Také si můžeme směny vyměnit s kolegy.
Nepracujeme 8,5 hodiny denně jako v jiných zaměstnáních, ale 8 hodin, z nichž 30 min tvoří přestávka na oběd. Během směny máme navíc 3 desetiminutové přestávky. Čistého času tedy pracujeme jen 7 hodin!
Jakou máte možnost rozvoje a růstu?
Teplickým klientským centrem to nekončí. Ba naopak, práce konzultanta je startovní pozice, otevřenými dveřmi k dalšímu růstu v mezinárodní bance. Budete-li ve své práci úspěšní, můžete už po roce sami řídit vlastní tým, zaškolovat nováčky, starat se o vlastní portfolio klientů na pobočce nebo vymýšlet strategické plány na centrále.
S kým budete pracovat?
Celkem nás v teplickém klientském centru pracuje přes 150 kolegů. Na infolince máme 90 konzultantů, kteří pracují pod křídly několika Team Leaderů. Vedoucí jsou se svými týmy v celodenním kontaktu, pravidelně sdílejí novinky, vedou týmové porady a mentorují své konzultanty. Práci bereme vážně, jinak jsme pro všechnu legraci. Jsme jedna velká parta a vídáme se často i po práci v hospůdce, při sportu nebo během společných víkendů. Máme příjemnou a chápající manažerku příchozí linky, která naší práci rozumí, protože ji sama vykonávala. Je jasným příkladem, že šikovný kolega může v naší společnosti vyrůst na manažerskou pozici.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Raiffeisenbank, nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka roku 2016 v České republice
Raiffeisenbank, nejlepší a klientsky nejpřívětivější banka roku 2016 v České republice
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od Vás potřebujeme?
- Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Rozumíte si s počítačem (MS Office a internet)
- Rádi komunikujete a zajímáte se o lidi kolem sebe
- Chcete uspět a jdete si za svými cíli
- Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro Vás výzvou
- A máte čistý trestní rejstřík
Co bude fajn, když budete zvládat? Ale není podmínkou… U nás budete mít příležitost se tomu doučit:
- Umíte zjistit potřeby zákazníka a nabídnout mu vhodný produkt či službu
- Domluvíte se anglicky (i za toto Vás Raiffeisenbank odmění)
- Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Rozumíte si s počítačem (MS Office a internet)
- Rádi komunikujete a zajímáte se o lidi kolem sebe
- Chcete uspět a jdete si za svými cíli
- Stresová situace vás nepoloží, naopak, je pro Vás výzvou
- A máte čistý trestní rejstřík
Co bude fajn, když budete zvládat? Ale není podmínkou… U nás budete mít příležitost se tomu doučit:
- Umíte zjistit potřeby zákazníka a nabídnout mu vhodný produkt či službu
- Domluvíte se anglicky (i za toto Vás Raiffeisenbank odmění)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme tým zkušených profesionálů v oboru lidských zdrojů a komunikace, kteří odborně a s opravdovým zájmem pomáhají společnostem a jednotlivcům k úspěchu. Naše služby nabízíme od roku 2014 a díky dlouholetým zkušenostem z interních personálních oddělení ve významných společnostech jako je Citibank, Coca-Cola či Ahold víme, jakým způsobem kvalitně a účelně služby personálního poradenství poskytovat.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2872387
Termin der Veröffentlichung: 13.4.2018
2018-04-13
Lokalität: Okres Teplice Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Osobní bankéř, Telefonní operátor Gesellschaft: Peopledrive
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 19.000 Kč