Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Manažér nákupu a logistiky
PLATAN Prestigio, s.r.o.
Místo práce
Nový Jičín, Česko
Nový Jičín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- Náplní práce managera nákupu je koordinace činností vedoucích k zajištění potřebných surovin a materiálu včas, v potřebné kvalitě a jejich řádné skladování a řízení expedice z hlediska času, minimalizace nákladů a požadované kvalitě a flexibilitě..
- Koordinuje činnosti nákupních oddělení k naplnění strategie nákupu a logistiky.
- Zodpovídá za smluvní podchycení vztahů s dodavateli služeb, materiálu a komodit.
- Zajištění potřebných surovin a materiálu.
- Zodpovědnost za plnění ročního budgetu z pohledu cen a objemu komodit a dodržení nákladů svěřených úseku, zodpovídá za splnění.
- Zodpovídá za inventury skladu příjmu
- Provádí nákupní marketingové činnosti, získávání cenových informací a
výběr dodavatelů.
- Provádí audity dodavatelů podle VDA 6.3
- Vyřizuje reklamace svých komodit.
- Předkládá řediteli závodu reporting – cenový index, průběžné hodnocení
dodavatelů, vývoj skladu zásob, reklamace u dodavatele, plnění strategie nákupu; rozbor prodejů a množství materiálů; vývoj splatností u dodavatelů; vyhodnocení cen PE, PP k ICIS a KIWEB – report dosažených měsíčních úspor.
- Předkládá ředitel závodu návrh smluvní dokumentace s jednotlivými dodavateli.
- Dodržuje požadavky systému jakosti dle ISO 14001 a ISO/TS 16949:2009 v oblasti nákupu a logistiky.
- Náplní práce managera nákupu je koordinace činností vedoucích k zajištění potřebných surovin a materiálu včas, v potřebné kvalitě a jejich řádné skladování a řízení expedice z hlediska času, minimalizace nákladů a požadované kvalitě a flexibilitě..
- Koordinuje činnosti nákupních oddělení k naplnění strategie nákupu a logistiky.
- Zodpovídá za smluvní podchycení vztahů s dodavateli služeb, materiálu a komodit.
- Zajištění potřebných surovin a materiálu.
- Zodpovědnost za plnění ročního budgetu z pohledu cen a objemu komodit a dodržení nákladů svěřených úseku, zodpovídá za splnění.
- Zodpovídá za inventury skladu příjmu
- Provádí nákupní marketingové činnosti, získávání cenových informací a
výběr dodavatelů.
- Provádí audity dodavatelů podle VDA 6.3
- Vyřizuje reklamace svých komodit.
- Předkládá řediteli závodu reporting – cenový index, průběžné hodnocení
dodavatelů, vývoj skladu zásob, reklamace u dodavatele, plnění strategie nákupu; rozbor prodejů a množství materiálů; vývoj splatností u dodavatelů; vyhodnocení cen PE, PP k ICIS a KIWEB – report dosažených měsíčních úspor.
- Předkládá ředitel závodu návrh smluvní dokumentace s jednotlivými dodavateli.
- Dodržuje požadavky systému jakosti dle ISO 14001 a ISO/TS 16949:2009 v oblasti nákupu a logistiky.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
- Stravování v místě výkonu práce
- manažerské benefity
- služební automobil
- prémie dle hospodářského výsledku
- Stravování v místě výkonu práce
- manažerské benefity
- služební automobil
- prémie dle hospodářského výsledku
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Firma je významným partnerem v oblasti automotive, s italským vlastníkem, českým managementem.
Firma je významným partnerem v oblasti automotive, s italským vlastníkem, českým managementem.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
- VŠ směr – technický, ekonomicko-manažerský,
logistika
- Schopnosti řídit a organizovat práci
- manažerská zkušenost na obdobné pozici
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Schopnost pracovat ve stresovém prostředí
- odpovědnost, pracovitost, cílevědomost, umět
získat si respekt
- VŠ směr – technický, ekonomicko-manažerský,
logistika
- Schopnosti řídit a organizovat práci
- manažerská zkušenost na obdobné pozici
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Schopnost pracovat ve stresovém prostředí
- odpovědnost, pracovitost, cílevědomost, umět
získat si respekt
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme poradenská agentura zabývající se zprostředkováním zaměstnání pro široké spektrum pozic od specialistů do výroby, přes administrativu, obchod, techniku až po pozice středního a TOP managementu. Naše působiště se zaměřuje největším podílem na oblast Jižní a Severní Moravy. Našimi klienty jsou významné a renomované společnosti s dlouholetou tradicí.
Počet zaměstnanců
3-4 zaměstnanci
ID: 3753407
Termin der Veröffentlichung: 18.11.2020
2020-11-18
Lokalität: Nový Jičín Arbeitsstelle: Manažer logistiky, Vedoucí nákupu Gesellschaft: PLATAN Prestigio, s.r.o.