Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Regionální Manažer
Pragma - personální agentura
Místo práce
Moravskoslezský kraj, Česko
Moravskoslezský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
80 000 - 100 000
80 000 - 100 000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
• schopnost zastoupit vedení společnosti při realizační a obchodní činnosti (obchodní schůzky s klienty, vedení projektů apod.)
• vedení pobočky, její rozvoj, nastavení a neustále zlepšování procesů ve společnosti
• personální zajištění pobočky (práce se zaměstnanci, jejich výběr, vedení, delegace úkolů, zajištění odborné způsobilosti, motivace, odměňování, organizace, plánování a zabezpečení naplnění dílčích týmových úkolů)
• realizace zakázek pro klienty v oblasti agenturního zaměstnávání
• komunikace s liniovými manažery
• zodpovědnost za plnění cílů na svém úseku a řešení podnětů od klienta
• monitoring situace na trhu pracovních sil
• řešení náhle vzniklých (i krizových) situací
• administrativa, reporting vedení společnosti
• schopnost zastoupit vedení společnosti při realizační a obchodní činnosti (obchodní schůzky s klienty, vedení projektů apod.)
• vedení pobočky, její rozvoj, nastavení a neustále zlepšování procesů ve společnosti
• personální zajištění pobočky (práce se zaměstnanci, jejich výběr, vedení, delegace úkolů, zajištění odborné způsobilosti, motivace, odměňování, organizace, plánování a zabezpečení naplnění dílčích týmových úkolů)
• realizace zakázek pro klienty v oblasti agenturního zaměstnávání
• komunikace s liniovými manažery
• zodpovědnost za plnění cílů na svém úseku a řešení podnětů od klienta
• monitoring situace na trhu pracovních sil
• řešení náhle vzniklých (i krizových) situací
• administrativa, reporting vedení společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
• Nadstandartní motivující finanční ohodnocení
• Velmi pestrá, nestereotypní práce pro personální agenturu patřící do TOP 10 v ČR
• Možnost seberealizace, osobního rozvoje a kariérního růstu
• Možnost participace na tvorbě strategie a rozvoji společnosti
• Možnost iniciovat a podílet se na rozvoji nových projektů
• Práce v dynamické, ryze české společnosti
• Mladý a přátelský kolektiv
• Samozřejmostí je notebook, mobil, firemní automobil
• Benefity – občerstvení na pracovišti včetně polévky, možnost občasného využití služebního bytu v Praze k soukromým účelům
• Každý týden se vyhlašuje zaměstnanec týdne s ohodnocením 10.000,- Kč
• Nadstandartní motivující finanční ohodnocení
• Velmi pestrá, nestereotypní práce pro personální agenturu patřící do TOP 10 v ČR
• Možnost seberealizace, osobního rozvoje a kariérního růstu
• Možnost participace na tvorbě strategie a rozvoji společnosti
• Možnost iniciovat a podílet se na rozvoji nových projektů
• Práce v dynamické, ryze české společnosti
• Mladý a přátelský kolektiv
• Samozřejmostí je notebook, mobil, firemní automobil
• Benefity – občerstvení na pracovišti včetně polévky, možnost občasného využití služebního bytu v Praze k soukromým účelům
• Každý týden se vyhlašuje zaměstnanec týdne s ohodnocením 10.000,- Kč
Informace o náboru
V případě zájmu se budeme těšit na Váš životopis zaslaný na email [email protected] nebo volejte na tel. +420 734 752 997
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Personální agentura patřící do TOP 10 v ČR
Personální agentura patřící do TOP 10 v ČR
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• dynamickou osobnost, schopnou rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolnou vůči stresu
• výborné organizační, koordinační a komunikační schopnosti, strategické myšlení
• samostatnou a výkonově orientovanou osobnost
• časovou a prostorovou flexibilitu
• schopnost nastavování a zefektivnění procesů
• znalost MS office, Excel
• výhoda zkušenosti s prací v agentuře práce, ale ne podmínka
• zkušenosti s řízením a vedením lidí
• ŘP sk. B - aktivní řidič
• dynamickou osobnost, schopnou rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolnou vůči stresu
• výborné organizační, koordinační a komunikační schopnosti, strategické myšlení
• samostatnou a výkonově orientovanou osobnost
• časovou a prostorovou flexibilitu
• schopnost nastavování a zefektivnění procesů
• znalost MS office, Excel
• výhoda zkušenosti s prací v agentuře práce, ale ne podmínka
• zkušenosti s řízením a vedením lidí
• ŘP sk. B - aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Pragma - personální agentura Olomouc přijímáme pracovníky z celé ČR a SK.
Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Nabízíme dlouhodobou pracovní perspektivu.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3320399
Termin der Veröffentlichung: 15.7.2018
2018-07-15
Lokalität: Moravskoslezský kraj Arbeitsstelle: HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Obchodní manažer, Office manager Gesellschaft: Pragma - personální agentura
Die Grundlohnkomponente (brutto) und andere Belohnungen: 80 000 - 100 000