Samostatná/ý účetní - developerská společnost

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co vás čeká
• Účtování dodavatelských faktur
• Účtování pokladny
• Evidence nájemních smluv v účetním softwaru a pravidelná fakturace
• Účtování bankovních výpisů
• Spolupráce při vymáhání pohledávek
• Měsíční a roční závěrkové operace
• Zpracování měsíčního přiznání DPH a kontrolního hlášení
• Účtování majetku
• Spolupráce s finančním manažerem na reportech pro vlastníka centra

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co vám můžeme nabídnout
• Zázemí nadnárodní prosperující společnosti
• Výborné finanční ohodnocení
• Nástup možný ihned, HPP, motivující finanční ohodnocení!

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Pro našeho klienta, dceřinou společnost nadnárodní developerské společnosti, hledáme Samostatná/ý účetní. Předmětem činnosti společnosti je investování a správa nemovitostí v různých zemí Evropy. Společnost hledá vhodného kandidáta na pozici samostatný/á účetní. Pozice je ideální pro zkušeného kandidáta, který rád pracuje samostatně a zároveň dokáže dobře komunikovat a pracovat týmově

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky:
• Středoškolské vzdělání s maturitou
• Angličtina i čeština slovem i písmem na velmi dobré úrovni
• Komunikační a organizační dovednosti
• Zkušenost s gastronomií vítána
• Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Flexibilita, proaktivní přístup a schopnost určovat priority
• Samostatnost, odolnost vůči stresu a asertivita

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
• SŠ/VŠ ekonomického směru
• Praxe na pozici samostatné účetní (ideál min. 3 roky)
• Znalost podvojného účetnictví, znalost DPH
• Dobrá uživatelská znalost MS Excel
• Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (min. dobrá písemná úroveň)
• Samostatnost, pečlivost, flexibilita, komunikativnost
Výhodou bude, pokud budete umět
• Praxe v oboru správy nemovitostí a pronájmu obchodních prostor
• Znalost SW Yardi

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3068497  Termin der Veröffentlichung: 18.5.2017