Assistant/Junior Project Manager

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Administrace webových stránek – aktualizace informací, back office úpravy, vytváření jednoduchých webových stránek
- Vytváření webmailů podle dané šablony a textu, kontrola kvality, nahrávání a čištění databází, hromadné zasílání e-mailů, práce s daty
- Činnost spojená s databází členské základny: zpracovávání členských poplatků a kontrola jejich správnosti, ověřování statutu členů, jednoduchá komunikace se členskou základnou a vyřizování nejrůznějších dotazů
- Činnost spojená s registrací účastníků vzdělávacích akcí: správa backendu registračního softwaru, sledování plateb a registrací účastníků, vytváření fondu přihlášek a příprava podkladů pro jejich výběr, zasílání potvrzovacích dopisů, certifikátů atd.
- Administrace online vzdělávacích projektů a webinářů, aktualizace a back office edukačního ePortálu, asistence při tvorbě výukových online modulů, řešení přístupových dotazů atd.
- Podpora projektového manažera v Praze i zahraničí (Evropa) a evropského týmu odborníků, administrace a back office podpora mezinárodních projektů
- Komunikace s poskytovateli služeb v tuzemsku i zahraničí

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Sickdays
- Pátky home office
- Místo výkonu práce: Praha
- Občasné cestování
- Možnost profesního růstu
- Zajímavou práci v mezinárodním týmu

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost European Society of Gynaecological Oncology (ESGO), která je evropskou jedničkou mezi lékařskými neziskovými organizacemi, hledáme vhodného kandidáta na novou pozici Assistant/Junior Project Manager.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost, která je evropskou jedničkou mezi lékařskými neziskovými organizacemi

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- 1-2 roky zkušeností v zákaznickém servisu, komunikaci, online marketingu, back-office či v administrativě (praxe v mezinárodním týmu výhodou)
- Středoškolské vzdělání (příp. bakalářský titul nebo DiS diplom)
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (úroveň B2-C1)
- Orientace na detaily, organizovanost, schopnost dodržovat termíny, multitasking
- Komunikační a interpersonální schopnosti
- Výborné počítačové znalosti – MS Office, Internet, Gmail
- Zkušenost se systémem Wordpress (nebo podobným systémem pro správu webových stránek) a Mailchimp (nebo podobnými webmailingovými systémy) výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3310347  Termin der Veröffentlichung: 19.3.2018