Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Finanční administrátor/ka s angličtinou
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Dejvice, Praha 6, Česko
Dejvice, Praha 6, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, poskytovatele IT služeb s mezinárodním zázemím, hledáme vhodného kandidáta na pozici Finanční administrátor/ka s angličtinou.
Náplň práce:
• Práce s vnitropodnikovým ERP systémem (Microsoft Dynamics AXAPTA)
• Administrace projektů v projektovém modulu (kompletní správa a kontrola projektů v průběhu celého jejich trvání – tvorba faktur vydaných, zpracování faktur přijatých, tvorba objednávek, plánování projektů) pro Českou republiku a další přidělené země
• Komunikace a spolupráce s kolegy v rámci České pobočky i celé skupiny
• Spolupráce s auditory a daňovými poradci
• Administrativní činnosti (zakládání dokladů, emailová komunikace v souvislosti s administrací)
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, případně VŠ vzdělání
• Samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné vystupování
• Aktivní znalost práce s MS Excel
• Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
• Znalost ERP Microsoft Dynamics (Axapta) výhodou
• Znalost základů daňové legislativy výhodou
• Praxe v administrativě
• Snaha učit se novým věcem a aktivní přístup
Nabízíme:
• Práce pro silnou stabilní nadnárodní společnost
• Samostatnou a odpovědnou pracovní pozici
• Práci na plný pracovní úvazek (max. zkrácený na 0,8)
• Účast na firemním vzdělávání
• Benefity (mobil, PC, stravenky, MultiSport, 5 týdnů dovolené)
• Místo výkonu práce: Praha 6
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce:
• Práce s vnitropodnikovým ERP systémem (Microsoft Dynamics AXAPTA)
• Administrace projektů v projektovém modulu (kompletní správa a kontrola projektů v průběhu celého jejich trvání – tvorba faktur vydaných, zpracování faktur přijatých, tvorba objednávek, plánování projektů) pro Českou republiku a další přidělené země
• Komunikace a spolupráce s kolegy v rámci České pobočky i celé skupiny
• Spolupráce s auditory a daňovými poradci
• Administrativní činnosti (zakládání dokladů, emailová komunikace v souvislosti s administrací)
Požadujeme:
• SŠ vzdělání s maturitou, případně VŠ vzdělání
• Samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné vystupování
• Aktivní znalost práce s MS Excel
• Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni
• Znalost ERP Microsoft Dynamics (Axapta) výhodou
• Znalost základů daňové legislativy výhodou
• Praxe v administrativě
• Snaha učit se novým věcem a aktivní přístup
Nabízíme:
• Práce pro silnou stabilní nadnárodní společnost
• Samostatnou a odpovědnou pracovní pozici
• Práci na plný pracovní úvazek (max. zkrácený na 0,8)
• Účast na firemním vzdělávání
• Benefity (mobil, PC, stravenky, MultiSport, 5 týdnů dovolené)
• Místo výkonu práce: Praha 6
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Poskytovatel IT služeb.
Poskytovatel IT služeb.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3414687
Termin der Veröffentlichung: 7.11.2018
2018-11-07
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Finanční analytik, Finanční poradce, Konzultant, Statistik Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.