Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka vedení
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Provozní zajištění chodu kanceláře, administrace smluvní dokumentace s režijními firmami a potřebná komunikace s nimi
- Administrace účetních dokladů pro účetní firmu
- Asistence vedení – obsluha centrálního telefonu, péče o návštěvu apod.
- Administrativní pomoc při podávání nabídek na státní zakázky
- Administrace dokladů zaměstnanců
- Administrace účetních dokladů pro účetní firmu
- Asistence vedení – obsluha centrálního telefonu, péče o návštěvu apod.
- Administrativní pomoc při podávání nabídek na státní zakázky
- Administrace dokladů zaměstnanců
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 4 týdny dovolené
- Prémie k platu minimálně 1 x ročně
- Stravenky
- Možnost náhradního volna po domluvě
- Místo výkonu práce: Praha 6
- Prémie k platu minimálně 1 x ročně
- Stravenky
- Možnost náhradního volna po domluvě
- Místo výkonu práce: Praha 6
Informace o náboru
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Architektura a inženýrské činnosti
Společnost, která se zabývá architekturou, urbanismem a interiérovým designem.
Společnost, která se zabývá architekturou, urbanismem a interiérovým designem.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Znalost práce na PC: MS Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Adobe Reader, základy Photoshopu
- Základní znalost anglického jazyka(odpovědět na telefonát, jednoduchá komunikace)
- Manuální zručnost
- Řidičský průkaz skupiny B vítán
- Příjemné vystupování, vstřícnost a ochotu, loajalitu k firmě a jejímu vedení
- Základní znalost anglického jazyka(odpovědět na telefonát, jednoduchá komunikace)
- Manuální zručnost
- Řidičský průkaz skupiny B vítán
- Příjemné vystupování, vstřícnost a ochotu, loajalitu k firmě a jejímu vedení
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3461002
Termin der Veröffentlichung: 31.7.2018
2018-07-31
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretářka Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.