Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Asistentka vedení/Recepční
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte práci na pozici asistentky, kam se budete každý den těšit? Jste usměvavá, milá a nerozhází Vás, když je někdy hodně práce? Právě Vás hledáme do našeho kamarádského týmu, do naší moderní, zbrusu nové kancelářské budovy.
Základní náplní práce na této pozici je:
- Zajistit denní chod recepce a sekretariátu – uvádění návštěv, občerstvení, pošta ad.
- Správa příchozích telefonních hovorů a přijatých e-mailů
- Účast na obchodních poradách, vypracování zápisů
- Komunikace se sekretariátem mateřské firmy, pravidelná hlášení
- Příprava podkladů pro obchodní jednání, reporty, statistiky atp. dle zadání jednatele
- Zařizování ubytování, letenek a transferů kolegům i návštěvám
- Vedení docházkového systému
- Zajišťování nákupu potřebného vybavení (kancelářské potřeby, občerstvení apod.)
- Komunikace se správou budovy, servisními dodavateli a úklidovou službou
- Péče o kuchyňky, kopírky, zasedací místnosti
- Nápomoc s organizováním firemních akcí, školení a obchodních jednání
Požadujeme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Angličtina na výborné úrovni (telefonické hovory, e-mailová komunikace, návštěvy)
- Znalost němčiny výhodou
- Dobrá znalost práce na PC – MS Office (Excel, Word)
- Zkušenost s prací v SAP
- Příjemné vystupování, reprezentativní vzhled
- Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost, spolehlivost, loajalitu
- Empatie a schopnost udržovat přátelské vztahy na pracovišti
Nabízíme:
- Zázemí stabilní zahraniční společnosti
- Menší přátelský kolektiv
- Místo výkonu práce: Praha 8-Dolní Chabry
- Odpovídající platové ohodnocení
- Systém firemních benefitů
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3777234
Termin der Veröffentlichung: 2.10.2019
2019-10-02
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.