Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Fakturant-ka/Administrativní pracovník-pracovnice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, rodinnou společnost, která se specializuje na správu obytných domů, obchodních a administrativních center v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant-ka/Administrativní pracovník-pracovnice.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, I pro absolventy
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost účetních předpisů a souvisejících postupů výhodou
- dobrá znalost MS Office, znalost SW POHODA výhodou
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka výhodou
- ochota vzdělávat se
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a iniciativní přístup k řešení problémů
Náplň práce:
- účtování dodavatelských/odběratelských faktur
- účtování pokladních dokladů a interních dokladů
- evidence majetku - zařazení, odpisy, vyřazení
- závěrkové práce, měsíční/roční Rekonciliace rozvahových účtů na měsíční bázi
- konfirmace závazků a pohledávek ve skupině
- správa pohledávek
- příprava platebních příkazů
- zpracování bankovních výpisů a jejich zaúčtování
- správa datové schránky
- příprava statistických výkazů
- administrativní činnosti – poštovní zásilky, apod.
Nabízíme:
- práce na HPP, zázemí v rodinné společnosti s vice jak 25letou existencí na trhu
- plat: 25 000 – 27 000, + bonusy dle výkonu
- benefity: mobil, lítačka zdarma, občerstvení na pracovišti (káva, nápoje), 3 sick days, 20 dní dovolené
- místo výkonu práce: přímo ve společnosti, příjemný pracovní kolektiv – celkem 8 zaměstnanců (v účtárně celkem 3 účetní)
- odpovídající zaškolení a podporu týmu
- uplatnění získaných zkušeností, další rozvoj a vzdělání
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3807629
Termin der Veröffentlichung: 11.11.2019
2019-11-11
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Účetní Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.