Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Administrativní pracovník/ce
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem letadel a vrtulníků a s tím souvisejících poradenských a servisních služeb, působící na českém a slovenském trhu od roku 1994, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Administrativní pracovník/ce.
Náplň práce:
- Administrativní zajištění chodu společnosti
- Personální administrativa (vedení smluv a dohod, docházky, evidence dovolené, nemocenské, hlášení institucím jako pojišťovny, ČSSZ a další)
- Příprava podkladů pro porady vedení
- Evidence a ukládání pošty včetně datové schránky
- Zajištění pracovních cest – výpočet cestovních náhrad, zajištění letenek, pojištění
- Základní fakturační a účetní úkony
- Vystavení a zaúčtování vydaných a zálohových faktur
- Evidence faktur
- Generování faktur v IS Helios
- Příprava platebních příkazů
- Práce s bankou
- Vedení a účtování pokladny vč. valutové a EET
- Komunikace s účetní firmou
- Podpora obchodního týmu (informace pro obchodníky o úhradách, generování sestavy neplatičů, komunikace s kolegy a další)
- Komunikace a hlášení Statistickému úřadu
- Zajištění školení – BOZP, lékařské prohlídky, revize, školení řidičů a další
- Pověřená osoba GDPR
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxi na administrativní pozici je podmínkou
- Znalost anglického jazyka pro komunikaci emailem a po telefonu
- Znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Excel, Word)
- Zkušenost s účetním systémem, výhodou je znalost IS Helios
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
- Možnost nástupu ihned
- Komunikativnost
- Proaktivita
- Schopnost se učit novým věcem
- Samostatnost
Nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Dobré platové ohodnocení
- Stabilní zázemí společnosti s historií
- Firemní benefity
- Dovolená 20 dnů
- Přátelský a stabilní kolektiv kolegů
- Místo výkonu práce: Praha 9 - Vysočany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3996206
Termin der Veröffentlichung: 5.11.2020
2020-11-05
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista back office Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.