Es tut uns Leid, die Gesellschaft, die die Arbeitsstelle angeboten hat, hat die Veröffentlichung des Stellenangebotes auf der Seite abgeschlossen.
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Wir danken Ihnen für Verständnis.
Ähnliche Angebote anzeigen
Finanční a administrativní pracovnice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která je významným distributorem surovin a ingrediencí té nejvyšší kvality pro potravinářství, krmivářství, doplňky stravy, kosmetiku, bytovou a speciální chemii, hledáme vhodného kandidáta na pozici Finanční a administrativní pracovník/ce.
Náplň práce:
- účetní servis
- evidence došlých faktur a vydaných faktur, řešení zápočtů
- příprava platebních příkazů dle instrukcí ředitele společnosti
- správa platebního archivu
- správa veškeré bankovní komunikace
- zpracování účetních dat - měsíční uzávěrky /PL/
- komunikace s účetním odd. v Miláně
- správa kompletního modulu firemního programu /Helios/
- komunikace s poskytovatelem účetního poradenství a auditorem
- alternace při fakturaci materiálu
- koordinace práce ostatních asistentek ve společnosti ve vztahu k účetním předpisům a IT systému Helios
- činnosti dle požadavků a zadání vedení společnosti
Požadavky:
- ukončené SŠ vzdělání obchodního nebo ekonomického směru
- zkušenost min. 2 roky ve vedení účetnictví
- znalost práce na PC – MS Office
- komunikativní znalost angličtiny, znalost italštiny velkou výhodou
- samostatnost, systematičnost, důslednost
- schopnost týmové práce v malém kolektivu
Nabídka:
- práce na HPP
- smlouva na dobu neurčitou s 6 měsíční zkušební dobou
- základní plat 40 000 Kč + osobní ohodnocení až 5 000 Kč
- flexibilní pracovní doba
- 75% času práce na home office
- 5 týdnů dovolené
- fitness zdarma, možnost využití sauny na pracovišti
- firemní benefity pro dovolenou, vzdělávání a aktivity dětí
- možnost příspěvku na penzijní/životní připojištění
- kancelář: Praha 4 - Braník
- předpokládaný nástup: únor/březen 2021
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4016055
Termin der Veröffentlichung: 4.1.2021
2021-01-04
Lokalität: Praha Arbeitsstelle: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Účetní Gesellschaft: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Das Stellenangebot ist einer anderen Website oder Quelle entnommen.